teisipäev, 22. märts 2022

Millest ma täna Pärnu Tre Raadio eetris rääkisin?

 Eelmisel nädalal kirjutas Pärnu Tre Raadio saatejuht Regina Jaakson ning kutsus mind "Hommikuprogrammi" külla. Muidugi olin nõus. 

Algul tundus 1,5 tundi päris pikk aeg, aga tegelikult läks see nii kiiresti, et viimased sõnad said öeldud peaaegu joostes. Kogu tänast kohtumist saad kuulata siit: "Hommikuprogrammi" külaline Heli Künnapas

Rääkisime sellest, miks Regina mulle teed, ega kohvi ei saanud pakkuda. Täpsemalt siis Wildfit 90 programmist, milles ma praegu osalen. Selle programmi jooksul tegeleme muidugi toitumisega, aga veelgi olulisem on vanade mustrite muutmine. Näiteks see, et toit oli siiani minu jaoks nii autasustamise, lohutamise kui karistamise viis. Nüüd on need mustrid läbi käidud ja kui kõik pole veel ka muudetud, siis oma juhendaja Crystal Ra Laksmi-Dittoni juhendamisel olen vähemalt  õppinud neid mustreid mõistma. Juba 4.aprillil alustab Crystal Ra uue Wildfit 90 grupiga, nii et soovijatel on hea aeg temaga otsekohe ühendust võtta. 

Minu muusikaloo valik viis meid Terminaatoriga seotud teemadeni. Ehk et kuidas nad minu loomingut on mõjutanud ja millise Jaagup Kreemi ja Kristjan Kasearu loo järgi sai pealkirja mu järgmine raamat (see, mida ma ikka kirjutan, aga mis on sünnipäevakingitus nii mulle kui Terminaatorile). Praeguse plaani järgi ilmub aprillis. 

Minu jaoks ülimalt inspireeriva Kristjan Kasearu Romeo rolli täitmise mainisin ka muidugi ära. Samuti tuli jutuks see, miks mu 7-aastane Christian viimati Noorsooteatris käies vaheajal loožis muusikali "Romeo ja Julia" laule laulis.  Kristjan Kasearu rolli täitmisest suutsin rääkida nii kirglikult, et saatejuht Regina tunnistas, et tahaks nüüd ise ka "Romeo ja Julia" muusikali vaadata. Õnneks on see kõigi jaoks võimalik. 

Enda kogemusest selle muusikaliga rääkisin siin: muusikal "Romeo ja Julia" ehk kuidas Heli teleteatris käis.

Minu viimasest hämmastavast ratsutamise kogemusest rääkisime "Hommikuprogrammis" samuti. 

Järgmise raamatu "Mälestusteta suvi" 2.osa kohta rääkisin välja, et mul oli seekord 6-7 proovilugejat. See on mu 32.raamat, aga ikkagi on siiani hirm oma teost lugejate ette saata. Suurema osa proovilugejaist leidsin pärnaka Tiina Liinak poolt juhitud "Lugemise väljakutse" grupist Facebookis.  

Päris pikalt rääkisime ka rahast. Täpsemalt minu väljakutsest augustiks lisasissetulekute või põhisissetuleku suurendamise teel 30 000€ koguda. 

Ukrainakeelse lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" ilmumisest ning igaühe abistamise võimalustest rääkisime samuti. 

Mul oli ülimalt positiivne hommikupoolik. Suur-suur tänu, Regina, et mind kutsusid. Iga sellise intervjuu käigus saavad enda jaoks ka mingid asjad alati selgemaks. Ilmselt on aegajalt vaja kõvasti rääkida asju, mis enda jaoks nii iseenesestmõistetavad on. 

Minu valitud laulu ja seda, millest täpsemalt rääkisime, saad kuulata siit: "Hommikuprogramm"

***



 
Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 7a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu matrjalid



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar