kolmapäev, 30. märts 2022

Kuidas saada inimeseks, kes sa tahaksid olla?

Viimastel aastatel olen väga sügavalt endale otsa vaadanud ja järjepidevalt küsinud, et kes ma tahaksin olla ning kuidas see erineb sellest, kes ma olen. 

Sellel teel olen lugenud palju raamatuid, osalenud koolitustel, mediteerinud, kirjutanud jne. 

Kõige selle tulemusena sain ühe vastuse: selleks, et saada inimeseks, kes tahad olla, tuleb oma harjumusi muuta. Nii olen nüüd pikalt harjumuste muutmise kohta õppinud ning ka oma erinevate harjumustega tegelenud.

Selle tulemusena tundsin nüüd, et olen valmis, et oma teadmisi ja kogemusi ka teistega jagada. Sel nädalal alustasingi FB grupis Lugedes Rikkaks Harjumuste muutmise väljakutset. See tähendab, et nelja päeva jooksul räägime läbi erinevad teemad harjumuste rollist kuni uute harjumuste sisseviimiseni. 

Osalejad saavad igal kohtumisel koduse ülesande, mis tuleb täita ning mille vastuseid saab FB grupis Lugedes Rikkaks teiste osalejatega jagada. Selline jagamine annab võimaluse teiste mõtetest õppida ja enda ideedele tagasisidet saada.

Seekord otsustasin, et need videod saavad avalikult kättesaadavaks. Kui harjumuste muutmise teema sind huvitab, siis võid liituda minu FB grupiga Lugedes Rikkaks, kus on kogu info olemas. Kui sa seda ei soovi, siis võid lihtsalt ka minu Youtube kanalile piiluda, kus need videod üleval on. 

Esimene video sai näiteks selline: 


Kas sina tead, milliste harjumuste muutmine aitaks sul muutuda inimeseks, kes sa tahaksid olla? Või milliseid harjumusi muutsid, et muutuda inimeseks, kes täna oled (kui äkki oled juba selles kohas, kus endaga täitsa rahul oled)?

 


***



 
Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 7a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu matrjalid



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar