neljapäev, 29. detsember 2016

Meie tita on kodus!!!

Tõesti-tõesti see juhtus ja meie tita on nüüd kodus!

Kindlasti mäletate, et enne jõule algatasin kampaania Aita Joosepi koer jõuluks koju! 
Sellega andsin teada, et esimeste veidi üle 200 raamatu ostmise raha läheb kutsikakese eest tasumiseks. Raamatuid saab muidugi ikka veel osta. Neid hetkel veel jätkub, aga lähevad nagu soojad saiad... no sellised tervislikud saiad.

Paar päeva tagasi aga jõudis meie tita koju ja pilt oli selline:

 




Jaaaa.... ma ostsin kutsika lastele... aga tegelikult on küll nii, et ma olen oma sõber-koera oodanud 15 aastat ja nüüd lõpuks on tunne, et tema ongi see: 

Igatahes praegu läheb meil hästi. Kuna ma tean, et meil on kutsika teemal nii kaasaelajaid ja toetajaid, kui ka kritiseerijaid ja kiibitsejaid, siis hoian teid kõiki edaspidigi pidevalt meie ilusa kutsikase eluga kursis!

Täna tahtsin vaid öelda, et tita on kodus!

*****

Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!

2 kommentaari:

  1. Palju rõõmsaid hetki teie suurele perele. See kuts on kindlasti suur-suur sõber(Tean omast käest)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Suur tänu heade soovide eest! Siiani läheb meil küll väga ilusti. Kõik naudivad kõigi seltskonda. Loodan, et jätkub sama sõbralikult.

      Kustuta