reede, 5. august 2022

Miks on ühel inimesel vaja kolme (3!!!) instagrami kontot?

Kui sa pealkirja õigesti lugesid, siis said aru, et täna ei räägi ma sellest, kas instagram on elu või mitte. No et kas oled olemas, kui sul seal kontot pole või mitte.

Tänane teema on kolm instagrami kontot. Kolm erinevat. Kes veel ei minestanud, siis teema on järgmine: alates eilsest leiad instast sellise konto, nagu @lugedesrikkaks. 

Oi, kui kaua ma istusin selle idee otsas, et kas on ikka vaja ja miks jne. Eile käis mingi klõps ära ja Tallinna retkelt koju jõudes sai konto tehtud. 

Nüüd on mul instas hallata @helikunnapas , @helikirjastus ja @lugedesrikkaks

Suurusehullustuse selgitus on lihtne - raha! Ehk minu huvi raha ning rahatarkuse vastu. See üha kasvab. Mida rohkem teemaga tegelen, seda põnevam on. Tahaks kogu aeg teistega ka ägedaid rahanippe ja mõtteid jagada. 

Enda instas aga räägin oma igapäevastest tegemistest, kirjutamisest, loetud raamatutest, kirjastamisest, üldisemalt elust ja ka enesearengust.

Heli Kirjastuse lehel muidugi raamatud, raamatud, raamatud...

No ja nii oligi raha seal vahel kuidagi kodutu. FB grupis Lugedes Rikkaks jagan enesearengu ja rahatarkusega seotud mõtteid. Sealt välja väga palju pole neid jaganud. Ei sobinud nagu teistele lehtedele. See on see keeruline teema, et kui tegeled mitme valdkonnaga, siis on oht liiga laiali vajuda. 
 
Uus leht annabki võimaluse selgemaid piire tõmmata ja mu mõtted ning tegevused rahatarkuse entusiastina konkreetsemalt ka instas ühte kohta koguda. 
 
Instagram on tegelikult minu jaoks üldse suht uus nähtus. Olen seal ammu olemas, aga aktiivsemalt tegutsenud alles lühikest aega. Lugude tegemised hakkasid pihta umbes siis, kui avastasin, et @kristiinvesteerib jagab igapäevaselt insta lugudes niiiii palju ülihäid ja tasuta nõuandeid. Selle avastuse peale hakkasin õhtuti lapsi magama pannes Kristi lugusid vaatama ning varsti ka ise katsetama. Jätkuvalt juhtub mul seal kummalisi asju, sest ma ikka alati ei tea täpselt, mida ma teen, aga ... enam vähem on ikka asi juba kontrolli all, et asjad, mida teen, toovad soovitud tagajärgi. Kindlasti on aga asju, mida ma ei tea ja seepärast ka ei tee.   

Aga noh ... nüüd on mul 3 kontot, millega õppida ja loodetavasti jälgijatelt ka tagasisidet saada.
 
Mõte "Lugedes rikkaks!" tähendab aga jätkuvalt ikka ka seda, et lugemisele peab järgnema tegutsemine. Niisama vaid lugedes ei juhtu midagi. Samas jäi alles hiljuti ette minu suure lemmiku Jim Rohni mõte, et: "Inimesed, kes ei loe, on võrdsed nendega, kes ei oskagi lugeda!" Mõtlemapanev, eks?  

Oma uuel kontol jagan rohkem mõtteid ka raamatutest, mis mu enda jaoks on rahateel olulised olnud. Aga kindlasti ei jää ma vaid raamatutarkuse juurde, vaid juttu ikka ka sellest, et mis loetuga peale hakata.

Äge on ka see, et selle kontoga jälgin ise teisi rahatarkuse jagajaid ning nende uued postitused ei kao seinal Harry Style´si videode vahele ära, vaid tulevad kõik järjest. Väga värskendav ja mõnus. Ja samas, kui mul on vaja jälle Harryt näha, siis tuleb lihtsalt teisele kontole tagasi minna (ee... väike selgitus, et ... esiteks ma ei tea täpselt, miks ja kust Harry Style´si videod mu kontole tulema hakkasid, aga ilmselt on need seotud sellega, et tõlkija käest tuli hiljuti raamatu "The Idega of You" käsikiri, mis seega Heli Kirjastuses varsti ilmub ja mille inspiratsiooni autor väidetavalt just Harrylt sai).

Nii et kui teema kõnetab, siis instas leiad mind siit @lugedesrikkaks

Lugemise ja tegutsemiseni! 

***

Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 8a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 


Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Selles grupis on ka info minu läbiviidavate koolituste kohta. Enesearenguga seotud teemadel olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar