reede, 1. juuli 2016

Uulu pätid- politsei otsib teid

Nii- hakkasin sildistama ja eeldama! Eeldan, et Uulus elavad mõned inimesed, kes oma tegudega on välja teeninud nimetuse "pätid"!

Nagu kirjutasin postituses Juhime Vabaerakonda, siis oli tänane plaan pump ära remontida ja siis veel pulmade asju ka ajada.

Reaalsus oli see, et jõudsime uue pumbaga Uulu kiriku juurde. Kohe õuele sõites jäid silma kämpingute avatud uksed. Esmane kartus sai kinnitust- taas on laamendamas käidud! Arvatavasti jaanipäeval!

Sellest, et nii on varemgi tehtud, rääkisime alles aprillis Pärnu Postimehe artiklis "Uulu kiriku juures laamendatakse usinalt". Tookord ajakirjanikuga kohtudes mõistsime ise ka oma rumalust, et siiani polnud me ju politseid kutsunudki. Minu jaoks on politseiga see põhimõte, et ma ei kutsu neid välja, kui on ebatõenäoline, et nad midagi teha saaks. Meil on politseinikke niigi vähe ja las nad tegutsevad seal, kus reaalselt ka midagi teha saavad. Nüüd siis teisiti- tegime kohe kõne politseisse ning varsti olid inimesed kohal.

Tunnistust andes andsin allkirja ka selle kohta, et uurimise käigust täpsemalt ei räägi.

Seda aga võin ehk ikka rääkida, et minu 7-aastase lapse jaoks oli tohutult huvitav vaadata, kuidas reaalses elus sõrmejälgi võeti ja asitõendeid uuriti. Kõige naljakam osa sellest oli tema jaoks õllepurgi pildistamine.

Kui politseinikud kohale jõudsid, siis olid üldse mu lapsed nagu hagijad neil ümber:
"Oi, päris politseinikud!"
"Tulge vaadake, meil on niiiiii palju asitõendeid!"
"Tulge, ma näitan, kus on juhtlõng!"
"Te olete nii toredad!"
"Tulge vaadake, pätid tegid Jumala katki!"
"Oi, Teil on päris püss!" (jah, mu laps oskab täiskasvanud võõraid inimesi teietada!)

jne

Enne politsei tulekut läks meil suur energia sellele, et lapsi asitõenditest eemal hoida. Politseiga koos olles nägime vaeva, et lapsi politseinikest eemale hoida.

Nii et tegelikult oli meil väga huvitav hommikupoolik. Põhjus aga oli kurb. Ma ei saa aru, miks on vaja laamendada ja lõhkuda? Mitte midagi pole varastada, aga vaja on lõhkuda?

Jah, Uulu kiriku territooriumil võiks olla rangem valve. Võiks ju lausa okastraadiga aed ümber olla ning selles kõva elekter. Pühakoda vajaks kindlasti sellist kaitset.

Või jõuame hoopis ühiskonnani, kus inimesed vastutavad oma tegude eest? Kus igaüks mõtleb, mida ta teeb ja mis on selle tulemus? Jah, ma saan aru, et on olemas inimesi, kes peavad pidevalt leidma mingeid väliseid asju, millega ennast lõbustada, kuid see ei pea ju tulema teiste arvelt.

Igatahes väga kurb! Aga õnneks on mul vägev meeskond, kelle abiga Uulu lastelaager ikka toimub.

p.s. veel täna ja homme saab lapsi lastelaagrisse registreerida kirjutades helikunnapas@gmail.com!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar