teisipäev, 6. september 2022

Kuidas 3.september on ebameeldivam kui 1.september?

Pean selle kooliaasta alguse vingumise siin nüüd ära tegema. Ehk et ägedalt-uudselt-põnevalt alanud esimene koolinädal lõppes sellega, et mul oli laual 4 hiiglaslikuna tunduvat hunnikut õpikute ja töövihikutega. Hirrrrrmus ....

Eelmisel aastal kirjutasin sellest pikemalt siin: Õpikute ja töövihikute kiletamine- sügisene orjus või koolialguse lõbu? 

Mu tunded pole muutunud. Vahet pole, mis koolis lapsed käivad. 

Need esimesed ägedad 10-15 õpikut on mul tänaseks paberdatud. Eile õhtul oli eriti meeldiv kogemus, sest kuulasin taustaks Kinnisvarajuttude osa, kus Kristi Saare ja Saara Arulaane oma 10 korteri kogemusi jagasid. Ülipõnev ja mõnus kuulamine. 

Meie enda üürikinnisvara kogemus jätkub aga üürnikena. Tänaseks oleme kõik koos ilusti ennast sisse seadmas. Tinky (meie koer!) ka. Lapsed naudivad praegu ülimat maaelu, sest sõbrad käivad õhtuti ukse taga õue mängima kutsumas ning puude otsas saab jälgida oravaid. 

Mõlemas koolis on käimas aga tunniplaanide korrastamine. Hakkab juba looma, aga veidi ikka veel minna. Eile ehk esimesel täispikal päris koolispäeval tulid lapsed koolist tagasi väga õnnelikuna. 

Praegu on veel sõitmist palju, sest bussisõiduõiguse teemat pole ma endale veel selgeks teinud. See on üks järgmine teema, mis tuleb lahendada. 

Oma eilse tööpäeva (ehk töötamiseks saadud mõned tunnid) veetsin kohtule elatise vaidluse vastust koostades. Täna lõpetasin. Lisad juurde ja siis saab selle teele saata. 

Minu tööandja otsingule on ka mitmeid vastuseid tulnud, nii et päris mitmed uued projektid terendavad ees. 

Põhiline aeg läheb aga praegu jah kõige paikasaamisele. 

Üle hulga aja on tõesti tunne, et hetkel on hästi ... jah, on palju-palju-palju asju, mida ma ei tea, kuidas lahendada, aga ma tean, et tahaks lihtsalt kõik need takistused ületada ja seda teed edasi minna. Sest praegu on hästi.

 

***

Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 10a, 8a ja 4 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 


Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Selles grupis on ka info minu läbiviidavate koolituste kohta. Enesearenguga seotud teemadel olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar