reede, 29. märts 2019

Paku meile klaverit!

Otsime klaverit! Täitsa tõsiselt!

Meie teine laps Joosep hakkas 1,5 aastat tagasi klaverit õppima. Kuna ta siis käis alles lasteaias, siis võtsime rahulikult aega, et vaatame, kui kauaks tal seda indu ja tahtmist jätkub ja kas üldse midagi välja tuleb. Nii ei tormanud esimese asjana klaverit ostma.

Nüüd tuleb välja, et tuleb välja!

Meil oli üks diil klaveriga, aga see jäi algul transpordi taha ja siis üldse ära.

Nii et nüüd on väga oodatud kõik pakkumised klaverile.

Soovime sellist, mis ikka oleks täitsa töökorras, kuna läheb lapsele õpinguteks. Muusikakoolis käivad meil teisedki lapsed. Nende pillid (trompet ja viiul) vajavad klaverit pigem saateks. Aga näiteks solfedžo õppimiseks on ikkagi klaverit vaja.

Nii et mänguasju palun mitte pakkuda, kuid kõik päris pillid on oodatud!

Kui on valida, siis päris 5.korruselt ka pilli tuua ei tahaks. Piirkondadest on eelistatuimad Pärnumaa ja Raplamaa.

Aga esmatähtis on jah, et oleks ikka korras pill, mis ilusti hääles seisab, klahvid jm terve.

Pakkumised (info pilli seisukorra kohta, hinnasoov, asukoht jms) palun saata mulle FBs või helikunnapas@gmail.com. 

Kui sul endal pole klaverit pakkuda, siis palun jaga seda kuulutust, et muusikahuvilised ja pill ilusti kokku saaksid! 

Aitäh!

Imelist päeva jätku!


***



Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase

Mina olen Heli Künnapas (37), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja  poliitikust ema viiele lapsele (10a, 8a, 6a, 4a ja täitsa tutikas). Poliitikas osalen Eesti Vabaerakonna ridades.

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 17 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see oli minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldasin ühe romantilise jutustuse üle kuu).
Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi  http://midaheliluges.blogspot.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar