teisipäev, 12. veebruar 2019

Vaata siit, kuidas ma lasterikkuse teemaga telekasse sattusin

Nüüd on siis kättesaadav video, mille valmimisest rääkisin mõne sõnaga postituses: Kui ilusaks ma pidin saama, et telekasse mahtuda? ( RK2019 vol 2)

See klipp pidavat ka telekas jooksma, kuid ise ma näinud pole.

Ma tänan kõiki, kes on märganud ja kellele loeb, et lasterikkuse teemat esile toon. Jah, lasterikkal perel on rohkem kohustusi. Jah, lasterikastest peredest tuleb suur osa Eesti tulevasest elanikkonnast. Jah, need tänased lapsed maksavad kinni meie kõigi pensioni.

Ühelt poolt on õige, et ei saa punnitades laste arvu suuremaks suruda. See, et meie rahvas välja sureb, ei ole ju ühegi pere jaoks sünnitamise argument. Aga see, et kõik pered suudaksid üles kasvatada nii palju lapsi, kui nad soovivad, on küll mõte, mille täitumiseks saame midagi teha.

Vaata siit, milline on üks Vabaerakonna eesmärk lasterikaste perede toetamisel:



Kui soovid selle idee täitumist, siis palun jaga mu videot ning valimistel olen tänulik iga hääle eest, mis tuleb nii mulle kui Vabaerakonnale üle Eesti. Valimised võidab see, kes saab rohkem hääli, mitte see, kellel on parem meediatöö.

Imelist päeva jätku! 

Samal teemal kirjutan siin:  

15.01.2019 Milline on Riigikogusse kandideerija argipäev? Vol 1

1.05.2018 Mida tuleb teha siis, kui sa ilumajandusest mitte midagi ei tea, aga tahad ilus olla?

***


Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!  

Mina olen Heli Künnapas (36), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema viiele lapsele (10a, peaaegu 8a, 6a, 4a ja täitsa tutikas). Poliitikas osalen Eesti Vabaerakonna ridades.

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 17 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see oli minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldasin ühe romantilise jutustuse üle kuu).
Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi  http://midaheliluges.blogspot.com 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar