neljapäev, 31. jaanuar 2019

Kui ilusaks ma pidin saama, et telekasse mahtuda? ( RK2019 vol 2)

Eilne päev kulus suuresti sellele, et 10 sekundit ilus olla. Telekas. Varsti.

Õnnede-õnneks olen jõudnud nüüd selleni, et kui on vaja nägu pähe saada ja Tallinnas ilus olla, siis ma ei pea iga kord enne Pärnusse Maria Indermitte Make-Up Stuudiosse sõitma (olen ka seda teinud!). Just seal sain meeldiva kogemuse jumestaja Kätiga (make up artist Käti). Kuna ta tegutseb nüüd enamasti Tallinnas, siis paningi endale kohe aja kinni.

Pildistas Käti
Hommikul algaski meil Johannaga sõit Tallinna poole. Tooli istusin tavapärase tegevusjuhendiga: "Tee mind ilusaks!" Ausalt, see ilumajandus on minu jaoks väga kauge teema ning ma mõtlen, et ühel päeval... ÜHEL päeval ma lähen jumestamise kursustele ja õpin, kuidas ise ennast ilusamaks teha. Seni aga pakun professionaalidele tööd.

Kogu jumestuse tegemise aja beebi magas rahulikult. Juuste tegemise ajal sai aga uni täis ning nii me kahekesi seal toolis istusime. Nüüd on Johannaga käes see aeg, kus kõik on nii põnev ja huvitav... ehk siis sirgendaja juhe oli maailma ägedaim mänguasi. Või noh- oleks olnud, kui me oleks lubanud.

Kõnealune 10 sekundit on siis valimisreklaam Vabaerakonna seisukohtade tutvustamiseks. Kui suurtele plakatitele me kampaanias raha ei raisanud, siis telepurgi võimalusi oma vaadete tutvustamiseks kasutame. Meie ilus uus koduleht sai ka valmis ning seda näed siit: Vabaerakonna koduleht. Kõik, kes planeerivad enne teadliku valiku tegemist kõigi erakondade valimisprogrammid läbi lugeda, leiavad meie oma just sealt :)

Sellises vormis stuudios käimine oli minu jaoks täitsa uus kogemus. Kui Johannaga stuudiosse jõudsime, ootas peale lavastaja Neeme Kuninga meid seal ees Lääne-Virumaal kandideeriv Pavo Raudsepp, kes teatas, et aitab kõiki peresid, kellel on lastesaamisega probleeme. Teatasin, et mul ei ole ning tõestuseks näitasin turvahällis magavat Johannat. Mõistsime koos, et ilmselt ma tõesti pole siis sihtgrupp.

Kuna Vabaerakonna programmi kokkupanemisel koostasin mina perepoliitika osa, siis ilmselgelt sai minu poolt linti loetud lubadus, et lasterikastele peredele peaks olema tagatud riiklik garantii nii kodulaenu kui suurema auto liisimise jaoks. Suurema kodu või auto vajadus tekib pere suurenedes, kuid just pere suurenedes vaadatakse pangas sinu peale viltu, kui soovid kodulaenu või autoliisingut. Nii on selle ettepaneku mõte teha kodu või auto saamine lasterikastele peredele võimalikuks, aga mitte kellegi eest midagi ära maksta. Ilmselt pole saladus, et mõnigi erakond ei hoia hiiglaslikelt lubadustelt praegu tagasi... aga samas on reaalsus, et enamusi neid roosamanna lubadusi täita pole võimalik.


Pärast mind hakkas Harju- ja Raplamaal kandideeriva Raivo Kokseri klipi filmimine. Kuna ta on seda varemgi teinud, sai Raivo ülesandeks nii kaua beebi Johannat hoida, kuni minu klipp purki saab. Mikrofon poetati kleidi alla, lavastaja Neeme Kuningas näitas lavalise liikumise ette ja seejärel tuli oma laused ilma igasuguse kaamera hirmuta välja öelda... ja siis veel ise teksti juurde mõelda. Ausalt- ma võin tundide viisi rääkida, aga mõne lausega midagi määravat öelda on ikka suht raske. Seda enam oli mõnus tunne, kui saime mu klipi üsna kiirelt valmis.

Nüüd jääb siis oodata, millal professionaalid oma töö ära teevad ja siis minu 10 sekundit tele-eetrisse jõuab!

Õhtu lõppes mul ikkagi Pärnus, sest pidasime Vabaerakonna Pärnumaa kandidaatidega ühe pisikese koosoleku maha. Ja nii me 3.märtsi poole liigume.

Kui aga üldisemalt valimiskampaania kulgemisest rääkida, siis ma ikka mõtlen, et omapäraseid inimesi ja juhtumeid satub minu teele eriti palju sellepärast, et mul ka tulevikus jaguks materjali, millest raamatuid kirjutada.... Eks ole? 

Samal teemal kirjutan siin:  

15.01.2019 Milline on Riigikogusse kandideerija argipäev? Vol 1

1.05.2018 Mida tuleb teha siis, kui sa ilumajandusest mitte midagi ei tea, aga tahad ilus olla?


***

Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!  

Mina olen Heli Künnapas (36), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema viiele lapsele (10a, peaaegu 8a, 6a, 4a ja täitsa tutikas). Poliitikas osalen Eesti Vabaerakonna ridades.

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 17 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see oli minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldasin ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi  http://midaheliluges.blogspot.com 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar