esmaspäev, 11. september 2023

Kas mina saan ka varsti aknast välja ronitud?

Täna tahtsin siin lihtsalt rõõmsalt keks-keks teha, sest saan näidata juulikuus kirjutatud raamatu "See ei ole sina!" kaanepilti. 

Kirjastuse IG kontole panin üles küsimuse, et milliseid tundeid see kaanepilt tekitab. Minu jaoks on see teose jaoks väga õige ja asjakohane pilt, kuid emotsioonidele hakkasin alles pärast mõtlema. Algul vaatasin, et olemasoleva tekstiga kokku läheks, kuid nüüd jäin mõtlema, mida see veel väljendab. 

Minu jaoks on see pilt lootusrikas. Isegi, kui praegu veel ei ole kõik helge ja valge, siis varsti ... millalgi ... 

Täna hakkas kerima mõte, et kui BTSi laulja August D oma kontsertturnee lõpuks sai uksest välja (sisse?), mis märkis minevikust vabanemist ja vanadest teemadest läbimurdmist, siis see kaanepilt on minu jaoks kuidagi sarnane. Ukse asemel vaid aken. Või? 

"See ei ole sina!" kirjutamine ise oli minu jaoks ühelt poolt keeruline, kuid teisalt lihtne, sest lugu lihtsalt jooksis kätte. Tean, et sellel saab olla suur mõju ja samas ... see ongi hirmutav. Igasugune mõjutamine tähendab seda, et keegi võib enda jaoks sellest ka valesid õppetunde saada. 

Viimastel nädalatel on mul taas olnud mitmeid kohtumisi naistega, kes on minu sotsiaalmeedias jagatud lugudest inspiratsiooni saanud ja konsultatsiooni tulnud, et kuidas nemadki sama tee saaksid läbi käia. 

Alustuseks ongi oluline alati selgeks teha, et see pole kunagi SAMA tee. Meie kõigi tee on erinev. Olukorrad ja isiklikud (jõu)varud on erinevad. 

Samas olen saanud osa ka mind toetavatest vestlustest, kus mulle on öeldud, et mu olukord ongi keeruline. See võiks olla masendav, kui professionaalid sulle nii ütlevad, kuid samas on see ka lohutav, sest see tähendab, et ma pole saamatu-abitu-oskamatu-jne, kui olmeasoleva olukorraga 100% hakkama ei saa. Lihtsalt see kõik nõuabki rohkemat. Selle kuulmine aitab taas püsti tõusta. 

Nii et täna imetlen muudkui uut raamatukaant. 

Kui sina tahad raamatu "See ei ole sina!" ilmumisele kaasa aidata, siis saad seda teha, kui esitad tellimuse kirjastuse kodulehelt või suurema panuse korral kirjuta mulle helikunnapas@gmail.com ja saame rääkida, kuidas osaleda. 

Raamatust olen ka mitmes oma eelmises postituses kirjutanud, nii et võid ka neid lugeda. 

Nii et - liigume ikka edasi! Fakt on see, et ühel päeval on mul ikka hiiiiglama palju õppetunde. Juba praegu on, aga ... varsti on veel rohkem. 

***

Mina olen Heli Künnapas (41), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (14a, 12a, 11a, 9a ja 5 a).  

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
 
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar