kolmapäev, 14. detsember 2022

Milliseid raamatuid müüdi novembris kõige rohkem?

Jätkuvalt pole ma selles väga järjepidev olnud, aga taas on teie ees andmed, et  milliseid Heli Kirjastuse raamatuid eelmisel kuul kõige rohkem müüdi. Edetabel koosneb Rahva Raamatus ja Apollos ning Heli Kirjastuse kodulehel uue omaniku leidnud teostel. Enda jaoks on mul muidugi ka kõigi vahepealsete kuude info olemas, kuid jagama pole kuidagi jõudnud. 

Milliseid raamatuid müüdi novembris kõige rohkem? 

1. "Sõbrad nii ei tee" (Heli Künnapas)- see pole eriline üllatus, sest kõige uuemat raamatut müüakse ikka kõige rohkem. Aga vahva on, et juba esimese kuu jooksul sai suurem osa 1.tiraažist müüdud ning praeguse seisuga tundub, et kui samas tempos jätkub, siis on enne jõule raamatud poodidest otsas. Kirjastusest said juba mitu nädalat tagasi otsa. 

Ilmselt on plaanis küll lisatrükk tellida, kuid selle otsuse teeme ilmselt peale jõule. 

"Sõbrad nii ei tee" on mu enda jaoks ülimalt oluline raamat, sest selle kirjutamisse läks ikka palju aega ja emotsioone. Kõik see Terminaatori laulude läbielamine ja lugudeks suunamine oli meeldejääv. Seda enam on mul ülihea meel, et siiani saan iga päev positiivset tagasisidet lugejatelt kellele see raamat samuti korda läheb. Ja seda mitte ainult Terminaatori fännide poolt, vaid ikka ka teistelt. 

Raamatukogudes peaks ka raamat nüüd olemas olema, nii et kui osta ei jõudnud või ei saanud, siis mine ja küsi raamatukogust. Jätkuvalt olen tänulik, kui mulle kas siin blogis või Heli Kirjastuse FB lehel või privaatselt teada annad, mida mu raamatust arvad. 

Raamatu "Sõbrad nii ei tee" leiad veel Rahva Raamatu ja Apollo poodidest. 

2. "Tähtedest võlutud" (Jenn Bennett) - noorteraamat, mis mulle endale jätkuvalt väga meeldib. See on mõnusalt särtsakas ja samas tundeline. Olulisel kohal suhted, esimene armastus, matkamine looduses, mitte väga levinud hobid. 

Mitmedki lugejad on öelnud, et Jenn Bennetti käekiri on minu oma sarnane. Seega võiks see raamat kindlasti meeldida kõigile, kellele ka minu raamatud meeldivad. 

3. "Kuidas uus beebi majja tuli" (Heli Künnapas) - see raamat oli küll väikene üllatus. Viimasel ajal seda väga palju müüdud ei ole, kuid seekord kohe esikolmikusse. Samas on "Kuidas uus beebi majja tuli" ajatu raamat, mis ei aegu. Selle raamatu mõte on aidata pere suuremaid lapsi ette valmistada, kui lisandumas on uus pereliige. Seda raamatut saavad vanemad koos lastega lugeda. Selle abil saab läbi käia mured ja rõõmud, mis uue beebi lisandumisega kaasnevad. 

Tuletan meelde, et käimas on viimane kuu, mille käigus saad otsustada, kes ja kui palju järgmisel aastal lanutushüvitist saab. See sõltub siis sellest, kui palju raamatuid on raamatukogust laenutatud. Nii et kirjaniku toetamiseks on hea viis ka raamatukogust teoseid laenutada.

Jätkuvalt suured tänud kõigile, kes Heli Kirjastuse raamatuid ostavad või raamatukogudest laenutavad. Just nii saame ikka jätkuvalt uusi ja häid raamatuid teieni tuua. 

Mõnusaid lugemiselamusi! 


Samal teemal: 

8.06.2022 Milliseid raamatuid müüdi maikuus kõige rohkem? 

5.05.2022 Kes võitis aprillikuu raamatumüügi edetabeli?

11.02.2022 Millist raamatut müüdi jaanuaris kõige rohkem?

9.08.2021 Milline raamat võitis augustis? Ehk räägime rahast ja edetabelitest

 

***

Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 7a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 


Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar