neljapäev, 6. juuli 2017

Heli homme Pärnu Tre Raadio hommikuprogrammis

Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis oli nii, et sel nädalal, kui Mathias käis tantsutrenni linnalaagris, sõitsin nädal aega järjest iga hommik linna. See tähendab, et autos kuulsin raadiot, mida ma tavaliselt muidu ei kuule. Nii sain teada, et Pärnu Tre Raadios on vahvad hommikuprogrammid, kus on mõnusad külalised. Kuulsin mitmel päeval täitsa tuttavaid hääli ja väga huvitav oli.

No ja siis ma mõtlesin, et nii lahe oleks, kui mina ka sinna saaks ... aga ma ei suutnud välja mõelda, miks ma peaks sinna saama. Kõik need kuuldud külalised tegelesid oma elus mingi teemaga aktiivselt.

Eelmisel nädalal sain telefonikõne, et Tre Raadiol on sellised hommiku programmid ja ...
"Ma tean," hüüdsin juba poole lause pealt, sest ma olin ju kuulnud.
Nii et nõusolek tuli väga ruttu. Pealegi 7.07.17 on ju väga ilus kuupäev selliseks ettevõtmiseks!

Aga ma unustasin küsida, miks mind sinna kutsuti ... nii et ma ei tea, millest me rääkima hakkame.  Eks homme on kuulda. Minuga on ju see asi, et ma ei tegele ühegi asjaga ülimalt süviti, vaid mul on mitmed erinevad tegevusliinid. Ikka vastavalt mu teadmistele ja oskustele, et kõik võimalikult hästi ära kasutada. Nii ma kunagi ei teagi, mis just hetkel on silma jäänud.

"Palju õnne!" soovitakse mulle ikka aegajalt. Siis ma iga kord alustuseks tänan ja siis ... küsin, et mille puhul. Nii juhtub, kui tegutsed mitmes valdkonnas.

Homme siis aga ootan kõiki Pärnu Tre Raadio ette ... või noh- lihtsalt raadio ette hommikul kell 8! Netist saab otseülekannet ka kuulata. Järelkuulamises ma kindel pole.

Mina olen tänase päeva jooksul ära teinud suure hulga töid oma nimekirjast. Kuna suvel on kõik lapsed täiskohaga kodus, siis pole kontoritöö kõige lihtsam. Mitmed päevad olengi seetõttu lugemisele pühendanud. Näiteks avastasin hämmastava "Võõramaalase" sarja. Täna tuleb telekast ka, nii et mina, kes ma muidu näen telekast vaid laste multikaid ja muusikavideoid, istun kell 21.30 teleka ees ja vaatan "Võõramaalast".

Praegust olekut ja töörežiimi kirjeldab hästi selle postituse ajal juhtunud seik. Nimelt hakkasin mõtlema praeguse kuupäeva peale. Vaatasin siis arvutist järgi. Näitas 18.07. Mõtlesin, et oi, 18.juuni oli juba kuu aega tagasi ... ja siis mõtlesin, et Mihkli laat peaks ka siis möödas olema ja sain aru, et vaatasin hoopis kellaaega, mitte kuupäeva. Lühidalt öeldes: ega ma praegu väga ei tea, mis päev on. Tean, kas lapsed on üleval või magavad, kas nad tahavad süüa või juua, kas mängivad omaette või koos minuga ... Ehk et tõsiselt mõnus suveaeg on!

Blogipostituste nimekirjas on, et ma tahan siin kirjutada laulu-ja tantsupeost, oma juulikuu eesmärkidest ja veel mõnel teemal. Tegelen.

Täna algas ka minu suhtlus Maksu- ja Tolliametiga, sest Heli Kirjastus saab käibemaksukohuslaseks. Tänane kogemus oli küll väga meeldiv.

Kuulmiseni siis homme raadios! Seniks aga veel info, et minu romantika sarja seniseid raamatuid saab tellida kõigest 15€ eest:

Kui tahad aga meie maaelust veel osa saada, siis tea, et mõne nädala pärast ilmub minu esimene lasteraamat "Laste ilus elu maal". Praegu saad seda ette tellida hinnaga 9€ (hind kehtib, kui praegu tellida ja tasuda). Ettetellimise raha läheb otse trükikulude katmiseks, nii et kasutamata ei jää midagi.

Facebookis on raamatu ilmumise üritus siin: ilmub "Laste ilus elu maal".
Kuulmiseni homme Pärnu Tre Raadio sagedustel!

***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6a, 4,5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 10 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad"- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

 Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagrit. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar