neljapäev, 18. juuni 2015

Telli raamatu "Tähtajaline elu" 1.osa otse autorilt!

Teatavasti saab minu käest otse tellida pea kõiki mu raamatuid (välja arvatud "Lõpupidu", sest see on läbimüüdud). Homme, 19.juunil panen järgmised tellitud raamatud posti, nii et kes miskit soovib, palun andke teada.

Värskeim teos on siis "Tähtajaline elu" 1.osa:



Minu kolmas noorsooromaan on esimene pool kaheosalisest teosest, mille peategelane Rebecca tegi õnnetu armastuse ja eneseotsingute tõttu otsuse minna aastaks Ameerikasse lapsehoidjaks. Suhted, võõras riigis hakkamasaamine, sõprus, reetmine – need on teemad, millega tal tuleb hakkama saada ning omad õppetunnid õppida. Kodumaale maha jäänud suhtekolnurk ei tee elu kuidagi lihtsamaks.


Minu käest saab osta ka:
- "Minu ilus elu maal"
- "Tristan"
- "Homme on ka päev"

Oma soovist anna teada aadressil helikunnapas@gmail.com . Saada sinna ka oma aadress, kuhu teosed postitada. Tellida saab igal ajal, kuid päris iga päev ma postkontoris ei käi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar