reede, 23. juuni 2023

Heli Künnapase koolitused 2023 suvel

Selleks, et midagi uut õppida, peab peas ruumi olema. Igapäevane sagimine ja töö-kool-jne kasutavad kõik sama osa ajumahust, mida ka loovuse ning õppimise jaoks kasutada saaksime. See tähendab, et suvepuhkuste aeg on ülihea aeg midagi uut õppida, milleks muul ajal piisavalt energiat või ajumahtu ei ole. 

Sel suvel on taas võimalik osa saada mitmetest kohtumistest või lindistustest, kus mina jagan seda, mida erinevate teemade kohta tean. Siit postitusest saadki info Heli Künnapase 2023. aasta suviste koolituste kohta. 

Ma pole veel välja mõelnud head viis, kuidas neid ühest kohast otse saaks osta, seega saavadki kõik siia postitusse kirja ning muudan seda postitust jooksvalt. 

Millistel koolitustel sel suvel osaleda saad? 

  • 5. juulil algab Kirjutamisega sõbraks - see on 30-päevane ühiskirjutamise grupp, mille jooksul käime läbi erinevad kirjutamisega seotud teemad. See sobib neile, kes tahavad lihtsalt kirjutamiskrambist üle saada ning igapäevase enda mõtete üleskirjutamise harjumuse sisse viia. Räägime nimelt mitmetel üldistel kirjutamist puudutavatel teemadel. Käime aga läbi ka otsesemalt raamatute kirjutamisega seotud teemasid, nii et oled oodatud ka siis, kui soovid oma pooliku käsikirja valmis saada. Kuu aja tasu kokku on 65€. Täpsemat infot koolituse kohta vaata siit - Kirjutamisega sõbraks.   


  •  Igal ajal saad osaleda ka koolitusel Kuidas kirjastada raamatut? (lindistatud koolitus) - see 1-tunnine kohtumine on mõeldud kõigile, kellel käsikiri on juba valmis ja tahaks selle ise välja anda. See on tänapäeval suht lihtne, nii et kui juba mõte on, et võiks ise avaldada, siis kindlasti tasub täpsemalt uurida. Räägin läbi põhilised sammud, mis tuleb teha, et su käsikirjast saaks raamat. Jagan ka õnnestumisi ja ebaõnnestumisi, mida ise sel teel olen teinud. Koolituse hind on 25€.   

  • 10 ajajuhtimise nippi, mille abil saad tehtud kõik, mida soovid (lindistatud koolitus, 25 minutit) - minult küsitakse tihti, et minu tundi mu ööpäevas on. Selle 25 minuti jooksul räägin välja olulisemad nipid, mida enda elus kasutan ja mida julgen soovitada. Nende rakendamise abil saad tehtud rohkem neid asju, mida soovid. Koolituse hind 10€. 

  • Minu ajajuhtimise tabelid (pdf) - need saad tellida otse kirjastuse kodulehelt siit: ajajuhtimise tabelid. Hinnaks on 5.45€. Need on 5 tabelit, mille täitmine aitab oma ajajuhtimise kontrolli alla saada ning teha muudatusi, et oma ajaga rohkem tehtud saaksid. Tabelitega kaasas on video, milles tabelite täitmist selgitan. 

Enamiku koolituste puhul tuleb nende tellimiseks kirjutada oma soovist helikunnapas@gmail.com. Seejärel saadan täpsema info tasumise kohta ning osalemise lingi. 

Ajajuhtimise koolitus ning tabelid on üleval kodulehel ning need saad tellida vajutades lingile koolituse juures. 

Õhus on veel mitmeid mõtteid, mida olete palunud mul rääkida. Tegelen jooksvalt ning juba mõne aja pärast on siia lehele täiendusi oodata. 

Kõigil teemadel on võimalik tellida ka 1:1 konsultatsioone. Nende kokkuleppimiseks kirjuta samuti helikunnapas@gmail.com

***

Mina olen Heli Künnapas (41), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (14a, 12a, 10a, 8a ja 4 a).  

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
 
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar