laupäev, 12. detsember 2020

Jah, me lahutame oma abielu!

Pildistas Triin Künnapas
Kinnitan infot, mida Herlend lahkelt facebookis jagas- jah, me lahutame oma abielu! 

Praegu on kõik veel keeruline ning mul pole õrna aimugi, kuidas. Hetkel me ei ole veel mitte mingis läbirääkimiste faasis. Seega jah, kõik on keeruline. 

Miks ma sellest kirjutan? Nagu öeldud, esimene "linnuke" facebookis tuli juba ära. Ja ma ei tea, kuidas edasi. Usun, et  tulemas on veel "põnevaid" postitusi ja "infot". Ei viitsi iga kord selgitada, et "uued uudised" on seotud lahutamise segadustega. Sellepärast selgitangi siin ühe korraga kõik ära. Tundub, et see aeg kestab pikemalt.

Miks? Selleni oleme jõudnud pikema aja jooksul. Ühtegi ootamatut põhjust ei ole. 

Kuidas edasi? Ei tea veel. Ühel hetkel ehk hakkame tsiviliseeritult tuleviku teemal läbirääkimisi pidama. Hetkel korraldan päeva kaupa seda, et lastega kõik tegemised toimiksid, nad jõuaks, kuhu vaja, tunded oleks rahulikud jms. 

Vabandan korraga kõigi õpetajate jt ees, kelleni mu lapsed jõuavad nii, et kõik pole tehtud, pillid harjutatud jms. Usun, et mu lapsed on läbi aastate hakkama saanud asjadega, millega nad ei peaks ... aga see pole veel läbi. Seega jah, ma tean, et nad peavad kõigile standarditele ja nõudmistele vastama ja annan endast parima, et see nii oleks, aga mõnikord kõike ei jõua ... ja mõnikord isegi ei jõua ennast sellepäras halvasti tunda. Vabadust! 

Mida mul vaja on? Olen ülitänulik kõigile, kes on küsinud. Ütlen ausalt, et ma ei jõua-taha-jne kõigile ühekaupa selgitada, kuigi tõesti olen küsimiste ja pakkumiste eest tänulik. Üldiselt on kõik korras ja olemas. Ei saagi aidata. Selliste teemadega tuleb meil ikka ise hakkama saada. Lahendamist vajavaid asju on palju. 

Igal ajal aga jääb kehtima info, et me oma lastega "sööme" raamatuid. Ehk et kui pead jõulude ajal meeles, et parim kingitus on raamat ja äkki leiad midagi Heli Kirjastuse kodulehelt, siis see tulu läheb otse kõigisse meile vajalikesse kohtadesse. 

Ma olen Herlendile tänulik kõigi toredate hetkede eest ja loomulikult meie ühise 5 lapse eest. Ühel päeval ehk suudame korraldada nii, et neid ka enam vähem võrdselt taas kasvatame. See oleks vahva! 

Nüüd on aga mul aeg olla asjalik ja veel mõni oma poolik teos valmis kirjutada või kirjastada järgmisi tõlkeraamatuid. Sest see on lahe-vahva!  Ja tänu sellele postitusele on mul natuke rohkem energiat vaba õigeteks asjadeks. Ehk et ma ei pea mingeid ootamatuid sõnavõte ootama (või noh, neid võib ju ikka tulla, aga... olete hoiatatud!).  :)

Rahulikku jõulude ootamise aega kõigile!

***
Foto autor Triin Künnapas
Mina olen Heli Künnapas (38), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (12a, 9a, 8a, 6a ja 2 a).  

Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 20 raamatu (sealhulgas menukas noorteraamat ,,Mälestusteta suvi" ja romantilised lühiromaanid ,,Valss Pärnu rannaliival", ,,Helisevad ööd saarel" jne- see oli minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldasin ühe romantilise jutustuse üle kuu).
 
Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. 
Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar