neljapäev, 12. oktoober 2017

Mina, supernaine, jään ellu!

Võiks ju arvata, et ma enda kohta tahaks nii hõisata... vahel on küll selline tunne, aga ei, kus sa sellega.

Sel nädalal on mul muudkui kirjastamise uudised, sest kaks kauaoodatud beebit on ilmavalgust nägemas. Ühe korraga. Ehk siis Harry Raudvere 660 leheküljeline raamat "Hüüdnimi Eestlane" ja minu enda "Mina, supernaine, jään ellu!". Minu arvamust raamatu "Hüüdnimi Eestlane" kohta loe siit.

Harry raamatut korrigeerisin septembrikuu algul päris tükk aega. Just enne seda lõpetasin oma romantika sarja "Mõni õhtu romantikat" järgmise raamatu "Mina, supernaine, jään ellu!" kirjutamise. Nii nad ongi kuidagi ühte jalga käinud. Harry raamat on kogukam ja kõvakaaneline, nii läks trükkimisega kauem. Minu oma aga seisis ühes ja teises kohas järjekorras, nii et tavalise mõnenädalase valmimisaja asemel oli temalgi seekord vaja hulga pikem tee maha käia.

Harry raamat saabub trükikojast täna!!! Hurrraaaaa!!! Ahjaa, ma pole ise veel näinud, nii et ega ei hõiska veel. Aga tegelikul tahtsin öelda, et veel täna ja homme on võimalik seda raamatut ette tellida:

Minu raamat peaks ilmuma järgmise nädala keskel. Seda saab ka hetkel ette tellida:


Raamatu "Mina, supernaine, jään ellu!" sisu on selline:
Ragne on Pärnu-Jaagupis elav 6 lapse ema, kes töötab Pärnus kvaliteedijuhina. Abielu rekkajuhist abikaasaga ei ole kõige õnnelikum, sest mees ei osale kuidagi pere tegemistes. Perekondlikule õhtusöögile eelistab mees pigem koos sõpradega olemist. Kõik laste ning majapidamisega seonduv on samuti Ragne õlul. Täielik supernaine, nagu kõrvaltvaatajatele tundub.
Ühel päeval saab aga Ragne günekoloogilt ootamatu diagnoosi. Ellujäämise nimel peab naine oma elu ja suhteid korrastama hakkama. Kuidas ta seda teeb, saad lugeda raamatust.
,,Mina, supernaine, jään ellu!" on Heli Künnapase romantiliste lühiromaanide sarja ,,Mõni õhtu romantikat" viies raamat. Kõik sarja teosed on eraldiseisvalt loetavad.
Nagu ütlesin, kirjastusel on praegu uudiseid!

Peale kõige muu on mul nüüd KIRJASTUS!!! Ehk et senise firma nime Kuuse Farm OÜ sain lõpuks muudetud. Nüüd on nimeks HELI KIRJASTUS OÜ. Täpselt nagu päris, eks ole? Sellepärast, et ongi päris!!!

Planeerisin seda nimemuutust nii kaua. Tehtud sain aga mõne päevaga. Ettevõtjaregistris on ikka kõik asjad nii lihtsaks tehtud. Ja kuigi ühe korra pidin ühte paberit ikka täiendama, siis kuna mul on nüüd mobiili ID, sain seda kohe kodus teha.

Kuna kirjastus on nüüd päris-päris, siis hakkan kohe ka tööd pakkuma. See näeb välja nii:


Niiii mõnus tunne! Ise kirjastamise juures on hea, et asjad käivad kiiresti. Seepärast polegi ma harjunud, et läheb nii kaua aega, nagu nüüd viimaste raamatute puhul on läinud. Seda enam on mul aga praegu hea meel, kui need beebikesed on lettidele jõudmas.

Samuti firma nimemuutus ja edasimüüjate süsteemi loomine on kaua mõttes mõlkunud. Nüüd on needki teoks saanud. Esimesed huvitatud on juba edasimüüjatena tegutsema hakanud. Järgmised ikka oodatud.

Beebipostituse juurde ikka lasteuudiseid ka: käima läks ka uue Toto lugude raamatu koostamine. Kristiina kirjutab hooga lugusid, huvilised juba tellivad ja mina olen stardipauguks lähteasendis. Varsti-varsti! Seekord teeme raamatu ilmselt hoopis kirjatähtedega. 

Nüüd aga lähen lasega helikopterdama (trenni-muusikakooli-jne) ja jagan oma häid tundeid ka teistele!

Imelist päeva jätku Sullegi! 




***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 
Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6,5a, 5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 12 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

 Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com  

Minu viimasest menukast romantilisest lühiromaanist, saad lugeda siit: "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks". Selle raamatuga algas ka vinjettide kogumise mäng. Selle kohta loe samast postitusest!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar