teisipäev, 8. november 2016

Joosepi otseülekanne teepeolt

Nohused-köhased lapsed tähendab seda, et kodus töötav ema töötab... emana.

Näiteks käisin Joosepi teepeol ja sain teada, et mu lapsel on valehambad. Samuti kuulsin, millest räägib meie järgmine saade (ehk siis sain teada, et koduvideo tegemise asemel tegime me lapsega saatet... huvitav, kust lapsel sellised mõtted?). Seda kõike näed siit:


Tundub, et ma õppisin ära, kuidas youtube videoid siin levitada. Siiani pole see mul väga esinduslikult välja tulnud.

Õues on täna väga ilus. Käisin pesusid välja viimas ning lund rookimas. Lastega istume toas. Ikka selleks, et nohud-köhad kaoks ja lapsed saaks varsti lasteaeda... õue mängima.

Kuna mu auto on ikka katki, siis on tänase päeva mure, et tuleb välja mõelda, kuidas Mathias õhtul Pärnusse tantsutrenni saab. Ja mina homme Väike-Maarjasse lugejatega kohtuma. Ja hiljem lasteaeda pilli mängima. Tundub, et Väike-Maarja teemal juba saan abi. Maal elamise rõõmud. Kui sul autot pole, siis elu seisab. Mõnikord mõtlen, et oleks pidanud automehhaanikuga abielluma (oot, tegelikult ma ju tegingi seda???).

Kuna eile panin ma lapsed õhtul ka magama, siis tööpäeva polnud. Christian jäi lõunal hirmus hilja magama, seega õhtul ei jäänud üldse. Või vähemalt mina seda ei näinud. Kui ma kell 5 tema kõrvalt ärkasin, sest selg jäi ta voodis hirmus valusaks, siis laps igatahes magas. Mina aga otsustasin, et kell 5 hommikul ma eelmise päeva tööpäeva ei alusta. Läksin hoopis magama.

Nüüd hakkan lapsi uuesti magama panema. Lõuna ju!

Mathiasel on täna selline päev, kus läheb pärast tunde pikapäevarühma, siis muusikakooli solfedžo tundi ning seejärel uuesti pikapäevarühma. Nii ei pea talle väikeste uneajal järgi minema. Talle endale väga sobib. Jälle maal elamise rõõmud- laps saab sõpradega kokku vaid koolis.

Mul on aga naistekat "Jõuluks koju" kirjutada veel üks lehekülg. Lõpud on alati nii rasked, sest ma ei suuda kunagi otsustada, mis mu tegelastega siis kõige-KÕIGE viimase asjana peaks juhtuma. Aga seejärel saan korralikult oma NanoWriMo raamatule "Portselanist tüdruk" keskenduda. Limiit 3 lehekülge päevas ja kuna "Jõuluks koju" on eelmiste päevade limiitide täitmist seganud, siis järgmistel päevadel tuleb umbes topelt kirjutada.

Lõbus! Päriselt! Mulle lihtsalt nii meeldivad mu tegelased.

***
15.novembrini saab ikka osaleda Heli Künnapase loomingu lehel loosimises:

Ikka saab raamatuid minu käest otse ka tellida! Selleks tuleb vaid kirjutada helikunnapas@gmail.com ja oma soovist teada anda!


Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!


Jätkuvalt on käimas suur pulmaloos, mille võitja saab pea 400€ eest kingitusi! Lähemalt vaata siit!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar