neljapäev, 28. detsember 2017

Kas Heli poolt hüljatud?

See on väga õigustatud küsimus. Kui ma vaatan selle blogi detsembrikuu statistikat, siis olen siiani kirjutanud umbes täpselt ÜHE postituse! Kui see midagi loeb, siis on mul laual nimekiri teemadest, millest blogida tahan... varsti... millalgi...

Kas mu armas blogi on Heli poolt hüljatud? Ei. Kindlasti mitte. Asi on valikutes. Detsembrikuu on hirmus teguderohke olnud.

Hetkel on suurim uudis, et lõppude-lõppude-lõpuks valmis Heli Kirjastuse koduleht. Esimest postitust võid lugeda siit: Tervitame teid Heli Kirjastuse kodulehel! Tule kindlasti piiluma, sest nüüd on lõpuks olemas üks koht, kus on kõik Heli Kirjastuse kaudu müüdavad raamatud olemas. Kõik soodsamalt kui kusagil mujal. Peale selle on olemas kuu raamat, mille ostmisel saad ka kogu ülejäänud ostukorvi sisu 10% osavamalt.

Ja muidugi edetabel! Inimestele meeldib raha. Hoida meeldib neile seda enda rahakotis, uurida aga teiste rahakotis. Nii on edetabelid mu blogis alati kõige rohkem loetud postituste seas. Praegu on üleval novembrikuu edetabel. See leht hakkab uuenema umbes 6ndal kuupäeval, sest siis on olemas eelmise kuu poodide müügitulemused. Nii et tule ja uita mu kirjastuse kodukal ringi!

Kuna projekt on väga värske, siis palun kindlasti kohe tagasisidet, kuid mõnda viga märkad või miski ei tööta. Eks mulgi on praegu palju õppimist, et kuidas kogu seda lehte edukalt hallata. Jälle uus töölõik, mida õppida. Igasugune tagasiside on väga teretulnud!

"Kes kardab välgutüdrukut?" jõudis ka raamatulettidele. Tegemist romantiliste lühiromaanide sarja "Mõni õhtu romantikat" 6.raamatuga. Sedagi saab kirjastuse kodukalt soodsamalt osta.



Kirjastuse kodulehest olen pikalt unistanud. Kuidagi aga ei leidnud sobiliku hinnaga head tegijat... ehk et siiani polnud rahaliselt võimalik seda endale lubada. Aga novembris loksusid kõik asjad vajalikku kohta, nii et see projekt saigi käima lükatud. Ja siin ta nüüd on. Mul on niiiii hea meel, sest koduka tellimine oli tõesti aastaid mu tegevuste nimekirjas. Nüüd võin taas ühe tehtud töö nimekirjast maha tõmmata!

Palju õnne mulle!



***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 
Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (9a, 6,5a, 5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 14 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar