laupäev, 26. august 2017

Ettevõtlikud lapsevanemad said oma grupi

Täna on see päev, kui lahendasin taaskord ühe oma mure- nimelt said ettevõtlikud lapsevanemad endale facebookis grupi Ettevõtlikud lapsevanemad.


Viimased aastad olen tegelenud enda ettevõtte ülesehitamisega ning endale koduse töökoha loomisega. Seejuures olen kogenud paljusid rõõme ja muresid, mida kõrvalseisjad tihti ei mõista. Ei saagi mõista, sest minu ringkonnas pole väga palju inimesi, kes samamoodi püüaks tegutseda. Kusagil aga kindlasti on.

Laste kõrvalt kodus tööötamisest olen kirjutanud näiteks nendes lugudes:
Kuidas saavad lapsevanemad tööl käia?
Kuidas leida tasakaalu töö ja lastekasvatuse vahel?

Juba ammu mõtlesin, et tahaks väga teada, kuidas teised ettevõtlikud lapsevanemad on sarnaseid olukordi lahendanud või millised on nende nipid ja soovitused. Täna sai see tahtmine nii selgeks, et sai loodud facebooki grupp Ettevõtlikud lapsevanemad.

See grupp pole mõeldud vaid neile lapsevanematele, kes juba suuri firmasid juhivad, vaid kõigile, kes kas põhitööna või lisategevusena laste kõrvalt nokitsevad. Samuti neile, kes alles mõtlevad, et võiks ise ettevõtjaks või ettevõtlikumaks hakata.

Kõige turvalisem on elada siis, kui sul pole kõik munad ühes korvis. See tähendab ka ettevõtluse puhul, et võid ju näiteks päeval käia põhitöökohal ning isiklik ettevõte võib hoopis nö lisatöö olla. Kõik-kõik-kõik sellised mõtted on oodatud.

Grupp on salajane, nii et teised meie postitusi ei näe, kuid liikmeid võib igaüks lisada, nii et tegelikult on tegu ikka suht avaliku kohaga. Nagu kohvik, kuhu igaüks võib sisse astuda ja pakutavat nautida, kuid akna taha jääjad näevad vaid kohviku nimesilti ning saavad nuusutada kohvi ja kokkide lõhna.

Tule ja liitu ning kutsu sõbrad ka kaasa! Äkki just sinu nõuanded aitavad kellelgi edukamaks saada ja samas kellegi teise nõuanded on need, mis sul endal järgmisele külluse tasandile jõudmisest puudu on. 

***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6,5a, 5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 12 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad"- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

 Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagrit. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com  

Minu viimasest menukast romantilisest lühiromaanist, saad lugeda siit: "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks". Selle raamatuga algas ka vinjettide kogumise mäng. Selle kohta loe samast postitusest!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar