teisipäev, 4. aprill 2017

Saatmata kirjad on lettidel järgmisel nädalal

Viimasel ajal toon siin vaid kirjastuse uudiseid, aga no mis teha, kui see ongi minu elu. Lugu on igatahes nüüd nii, et romantiliste lühiromaanide sarja "Mõni õhtu romantikat" kolmas raamat "Saatmata kirjad" on lettidel juba järgmise nädala lõpus.

Praegu saab minu käest raamatut ette tellida hinnaga 7€. Oma soovist anna teada aadressil helikunnapas@gmail.com.



Romantilise jutustuse "Saatmata kirjad" peategelane Miia juhib Tallinnas väikest tantsukooli ning kasvatab koos abikaasaga kahte last. Ootamatult saab naine teate, et on oma endise parima sõbra Simoni vanaemalt pärinud Pärnu-Jaagupis pool maja. 

Viisteist aastat tagasi tekkis noorte vahel ootamatu lõhe ja sellest ajast pole omavahel suheldud. Kuidas ootamatu uudis Miia elu muudab? Milliseid mälestusi ja tundeid äratab vana maja? Kuidas muudavad olevikku kirjad, mis minevikus jäid saatmata, kuid nüüd adressaadini jõuavad?


Sarja "Mõni õhtu romantikat" raamatud saavad kingituseks kõik naised, kes 2017.aasta jooksul Pärnu haiglas sünnitavad.

Veel on saadaval ka sarja eelmised raamatud "Jõuluks koju" ning "Mu koju tood sa". Müük läheb hästi, nii et kui raamatut soovid, siis osta parem kohe!



"Jõuluks koju" saadaval Rahva Raamatus ja Apollos.

"Mu koju tood sa" saadaval Rahva Raamatus ja Apollos.


*****
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar