teisipäev, 18. august 2015

Lugeja, miks sa siin käid?

Armsad blogi külastajad, seekord küsimus teile: mul on väga hea meel näha, et siin käib päevas 70-1000 inimest (rekordpäevadel isegi 1500). Jah, ma tean, et osa neist on nö arvutite klikid, aga kui arvestada, palju ma reaalselt siin kirjutatule tagasisidet saan, siis inimesed ikka käivad ka.

Nii huvitabki mind, et kui tulete siia lugema, siis mida loodate leida? Millised lood ja teemad kõige enam huvitavad? Kuigi olen lubanud kirjutada pere- ja kirjanikuelust, siis tegelikult on käsitletud teemade ring lai. Aga noh- eks see kõik ongi ju mu elu.

Kui seda blogi alustasin, siis otsustasin kohe, et hakkan iga päev kirjutama, kuigi kahtlesin tõsiselt, kas keegi viitsib iga päev siin lugemas käia. Minu eelmises blogis oli kuu jooksul umbes 70 külastajat ning 1000 tuli täis aastaga. Siis aga vaatasin statistikat, kuulsin kommentaare ja vastasin küsimustele: "Mis kell järgmine postitus tuleb? Ma käin kogu aeg vaatamas ja ootan!"


Sellegi poolest olen blogijana oma arvuti taga üksi ja ei tea, miks siin käiakse. Nii et, kes kade pole, siis palun arvamust avaldada!