teisipäev, 16. juuni 2015

Teretulemast minu ilusa maaelu blogisse!

Täna tegin lõplikult raske otsuse ja jätsin maha mind 11 aastat ausalt teeninud blogi http://kynnapaz.blogspot.com.

Oma raamatu "Minu ilus elu maal" tagakaanel lubasin, et raamatus kirjutatu järge saab sealt lugeda. Viimasel ajal ei jõudnud ma enam üldse sinna kirjutama, kuigi kirjutada mulle ju väga meeldib. Kuna olen seda blogi vahelduva eduga täitnud üksteist aastat, siis on selle aja jooksul paljugi muutunud. Nii hakkaski viimasel ajal üha enam tunduma, et selle blogi aeg minu elus on täis. Selle blogiga seoses oli mul tunne, nagu veaks mingit vana koormat kaasas. Selles blogis rääkisin MINU lugu, kuid nüüd on mul rääkida PERE lugu. Kuigi kõik, mis on internetis, see jääb avalikuks ja nagu uuesti alustada ei saaks, annan ikkagi endale võimaluse astuda nüüdsesse hetke ja jätkata meie ilusat maaelu leheküljelt, mis meil hetkel lahti on.

Nii et see pole uus algus, vaid lihtsalt sama loo järgmine lehekülg.

Praegusel hetkel on minu ja Herlendi peres 4 last: Mathias (6a), Joosep (4a), Maria (peaaegu 3a) ja Christian (viimaseid päevi alla aastane).

Kirjanikuna võin eputada 5 raamatuga:

* Lõpupidu (2011a, noorsooromaan)
* Homme on ka päev (2013a, romaan)
* Tristan (2014a, noorsooromaan)
* Minu ilus elu maal (2015a, päeviku vormis reaaleluline teos)
* Tähtajaline elu 1.osa (2015a, noorsooromaan)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar