reede, 4. september 2015

Lahkumiskõne

Tähendab...lihtsalt aus ülestunnistus, et ma pean teist siin natuke eemal olema. Nimelt koputab Bestselleri kirjanduskonkursi tähtaeg õlale...ja aknale...ja igale poole... Peale kõige muu sain teada, et 9.septembrini ei olegi enam 7 päeva aega jäänud... Aga mul on ikka kõik lapsed kogu aeg kodus (et ei käi vahepeal lasteaias)ja Herlend läheb kohe uuesti Soome, mis tähendab, et ta tahab ka veel mõned tööd ära teha... ja nii ma olengi niiiiiiiiiiiiiii ajahädas, nagu...enne iga konkursi tähtaega.

Nii et nüüd on mul juba teiste inimeste poolt sõnad peale loetud, et ma pean arvutis olles raamatut kirjutama, mitte blogi, ega facebooki, ega midagi muud. Aga ma tean, et te käite siin ja ei tahaks pettumust valmistada...

Aga ma olen hiljemal 9.septembril tagasi ja loodetavasti siis juba ühe lõpetatud teose võrra rikkam! Nii et tulge te ka palun 9.septembril uuesti tagasi!

Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar