pühapäev, 15. mai 2016

5 aasta elu omas kodus

Palju õnne, armas kodu! Sa oled 5 aastat meie seltskonda nautida saanud.

Ega meie ka täpselt ei tea, kuidas sa enne elasid ja kui õnnelik olid. Kindel on aga see, et meiega veedetud aastate jooksul oleme sind mitmest otsast kõpitsenud. Ise ja koos sugulaste-sõpradega. Ikka selleks, et meil endal oleks siin hea ja kodune elada ning teistel mõnus meile külla tulla. Mõnusatest muudatustest olen kirjutanud varem nii:

25.10.2015 Ehitame maja- välisilme ilustamine


19.06.2015 Remont köögis

18.06.2015 Remont elutoas

Meiega koos said raamatusse ka. Sinu raamatu kaas näeb välja selline:

Seda raamatut saab ikka veel osta mitmetest raamatupoodidest ja nüüd ka e-raamatuna: Minu ilus elu maal.

Lapskooslusi oled ka erinevaid näinud. Kui sind esmalt vaatamas käisime, nägi meie lastearmee välja selline:

Nüüd on lillepotid aga sellist kraami täis:


Oi, kui palju rõõme-muresid-kahtlusi-leidmisi sa oled näinud. Kindel, et emotsioone laest kuni madalaima auguni näed sa ka edaspidi. Nii see elu lihtsalt käib.

Mina ei tea, kui kaua meie veel ühte teed käime. Ma pole seda kunagi teadnud. Tean vaid, et praegu on hea täpselt nii, seega hetkel läheme koos edasi.

Ja nii ongi!


16.juunil 2015 said endale ka oma blogi Minu ilus elu maal. Täna saavad aga kõik siinsed lugejad Eesti Blogiauhindade lehel selle blogi poolt pere- ja beebiblogide kategoorias hääletada. Hääle saad anda siin: Eesti Blogiauhinnad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar