esmaspäev, 28. jaanuar 2019

Kuidas sisustada 8-aastase poisi sünnipäeva?

Pole saladus, et meie peres toimub väga mitu sünnipäeva aastas. Seega on minu jaoks väga mitu korda aastas küsimus, et kuidas seekord pidu pidada.

Aastaid teadsin, et kuna kodus on piisavalt ruumi, siis mängumaadele me ei lähe. Laste kasvades on kodus aga üha vähem teha. Joosepi sünnipäeval käisid ühel aastal lastega mängimas Everlin Event peokorraldajad. Sellest sünnipäevast saad lugeda siit: Everlin Event kullakaevajad tõestasid, et ma elan koos koletisega.

Lähim mängumaa on meist umbes 35 kilomeetri kaugusel Pärnus. Nii tundub mõttetu, et me ise ja kõik osalevad lapsed Pärnu-Jaagupi piirkonnast peaksid linna sõitma. Kohapeal on suurematest kohtades spordihoone, kus on jällegi kohe küsimus, et mida teha. Jätkuvalt on ju ka kodus ruumi, aga taas küsimus- mida lastega teha?

Nii ongi oodatud kõik soovitused, et mida 8-aastaseks saava lapse sünnipäeval teha?
(see, et umbes kuu aja pärast tuleb mul enda sünnipäev välja mõelda, pole hetkel teema... aega on ju...)

Suvel olen läinud batuudi tellimise lihtsat teed. Kui õues on batuut, siis on kõik lapsed hoitud ning suurim mure on, et keegi kellegagi kokku ei põrkaks või lapsed teineteist liu laskmisel ei takistaks. Veel suurem mure on muidugi ilm. Alles sel jaanipäeval oli küsimus, et kas sünnipäevapeole tellida batuut või tuleb hoopis vihm. Tuli vihm. Batuuti ei tulnud.

Kas olete laste sünnipäevale mingeid esinejaid kutsunud, kes lastega tegeleks? Soovitusi?


Või olete ise ägedaid mänge välja mõelnud?  
/kuna sünnipäeval ma ise samal ajal tegelen tavaliselt toitlustamisega, siis õhtujuht samal ajal olla ilmselt ei jõua/


Minul on loomingulised mõtted hetkel otsas, nii et igasugune abi ja info ja soovitused ja mõted on väääga teretulnud! 


***

Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!  

Mina olen Heli Künnapas (36), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema viiele lapsele (10a, 7a, 6a, 4a ja täitsa tutikas). Poliitikas osalen Eesti Vabaerakonna ridades.

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 17 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see oli minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldasin ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi  http://midaheliluges.blogspot.com 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar