laupäev, 25. august 2018

Päikseline koostöö Erika Salumäega kannab vilju

Täpselt nii ongi- suvekuude üheks tööks mu kirjastuses oli olümpiavõitja Erika Salumäe esimese raamatu kirjastamine.

Eelmisel nädalal oli hea meel laiali saata selline teade:
Septembris avaldab Heli Kirjastus olümpiavõitja Erika Salumäe esimese lasteraamatu “Triinu lood”. Tumedate lokkis juuste ja tõmmu nahaga kõhn Triinu on tüdruk, kes ei püsinud pudeliski paigal. Triinu elas lastekodus. Peagi seitsmeaastaseks saav tüdruk unistas oma emast ja isast, kodust ja perekonnast. Kuidas tema unistused täitusid, sellest kirjutabki olümpiavõitja Triinu lugudes.
,,Selleks, et saavutada elus oma eesmärke ja unistused täituksid, tuleb nendesse uskuda ja olla töökas, õpihimuline ja järjekindel. Kuigi Triinu lugudeks olen saanud inspiratsiooni enda kogemustest, siis kindlasti pole tegemist elust maha kirjutatud teosega,” kinnitab Hispaanias elav Salumäe. ,,Olen Triinu lugusid kandnud endas aastaid. Tänu mitmetele toetajatele said need lood nüüd lõpuks kirja ja kaante vahele.”
Heli Kirjastuse juht Heli Künnapas ütleb, et koostöö Erikaga kulges väga sujuvalt. „Pikad telefonikõned ja e-mailid olid alati väga päikselised, nagu Erika isegi. Särav ellusuhtumine paistab välja ka Erika kirjutatud lugudest. Isegi kui tema raamatu tegelastega juhtub midagi kurba, lõpeb kõik ikkagi hästi. Lastesse peab süstima enesekindlust ja elujaatamist. Seega on tore, et varsti on Erika südamlikud lood kõigile kättesaadavad,“ lisab Künnapas.
Raamatu “Triinu lood” pildid joonistas Jana Valge. ,,Illustreerija on väga hästi ära tabanud Triinu olemuse. Olen nende piltidega väga rahul,” kinnitab Salumäe.
Olümpiavõitjal on käsil juba Triinu lugude 2. osa, mis on mõeldud veidi vanemale koolieale ja peaks raamatupoodidesse jõudma jõuludeks.
Erika Salumäe raamatu ,,Triinu lood” 1.osa eelmüük otse kirjastusest algab esmaspäeval, 27.augustil!

Selle koostöö eest tänan väga kirjanik Margit Petersoni, kes on selle raamatu koostaja. Just tema meid Erikaga kokku viiski. Raamatu kirjastamise teemadel peetud telefonikõnede käigus oleme suve jooksul ka pool maailmast läbi arutanud, sest Erikaga on lihtsalt nii lihtne ja mõnus vestelda.

,,Triinu lood" on mõeldud kooli esimeste klasside õpilastele ja kindlasti võib seda ette lugeda lasteaia lastele. Selle raamatu lugudega tegin taaskord läbi minu laste testi ehk et lugesin enda lastele. Neile küll väga meeldis. Seega loomulikult läks see raamat töösse. Kõvad kaaned ning rohked imelised illustratsioonid teevad teose väga lastesõbralikuks.

Nagu öeldud, juba esmaspäeval saab hakata raamatut soodushinnaga ette tellima. Välja saadan raamatud pärast ilmumist ehk septembrikuu keskpaigas.

Minu jaoks on taaskord olnud üks imeline koostöö kogemus! Loodetavasti see ka jätkub. Praegu küll tundub nii. 


***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 
Mina olen Heli Künnapas (36), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema viiele lapsele (9a, 7a, 6a, 4a ja täitsa tutikas).

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 15 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi  http://midaheliluges.blogspot.com 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar