laupäev, 8. juuni 2024

Ma sain oma aju tagasi!

Täna võin ilmselt suht kindlalt välja öelda, et ma sain eile oma aju tagasi! Olgu, täpsustan - ajumahu (või mis iganes see õige termin oleks). 

Ehk siis nüüd on selge, et kõik mu lapsed lõpetavad 2.kooliaasta Tallinnas ning lähevad järgmisesse klassi. Jah, natuke iluvigade parandamist veel käib, aga see ei pidavat lõpptulemust mõjutama. Ja ma ei hakka ütlema, mis seis oli 2 nädalat tagasi ... või isegi veel nädal aega tagasi ... 

Viimase 24 tunni jooksul olen aga iga hetkega järjest rohkem tundnud, kuidas ajumaht mu pähe tagasi liigub ... no selles mõttes, et laste (kooli)eluga seonduv liigub välja ja minu enda teemade edendamiseks vajalikud teemad liiguvad sisse. 

Iga hetkega mõistan, milline pinge see kooliaasta on olnud. 

Jah, mu lapsed pole tavalises olukorras, arvestades seda, mis tänu täiskasvanutele nende ümber käib. Aga ... nüüd on ka muude teemadega suht rahu majas, nii et kõik saavad rahulikult edasi liikuda. Sellist õppeaastat mu lastel enam ei tule. Mina saan seda muuta ja suunata! Mu mitme aasta tööde tulemused kannavad üha rohkem vilja. Igal rindel.  

Eile õhtul arutasime ühe pikema vestluse käigus, et ilmselt peaksin nüüdseks lapsevanemluses juba doktorikraadi kätte saama. Sellised teemad ja kogemused, mille sel aastal olen omandanud, pole ammu enam magistriõpingute kavast, vaid ikka kõrgem tase. Tahaks loota, et mul on kraad nüüd omandatud ja edasi tuleb seda lihtsalt rakendada, mitte pole vaja järgmiste ja keerulisemate ülesannetega tegeleda. 

2024.aasta on planeerimisel

Eilse ja tänase päeva teema on siis, et tegelen 2024.aasta planeerimisega. Olen alati plaanide inimene olnud ja mul on mitmekümne aasta kohta olemas plaanid ja unistused, mida täita kavatsesin. Väga äge on täna mõelda, kui palju olen teoks teinud, aga ...

Eile hakkasin lugema Kristi Saare raamatut "Kuidas saavutada finantsvabadus". Esiteks tuleb öelda, et see raamat ikka üldse ei edene, sest ... ma liigun lugemise juurest kogu aeg oma elu arendama ja plaane tegema (kes aru ei saanud, siis see on positiivne! Väga hea! See tähendab, et ilma mentorlusse minemata kuulen peas Kristi häält, kes tuletab meelde, kui lihtne kõik on, kui päriselt tegema hakkad!). 

Plaanide tegemise juures avastasin siis, et ... mul ei olegi 2024.aasta suurt plaani veel kirja pandud. See tähendab, et eilse hetkeni on olnud ikka selline tempo laste koolide ja kogu muu elukorraldusega, et ... no ma nüüd siis planeerin. 

Olgu, tegelikult olen peale koolide sel aastal:

  • valmis kirjutanud 3 raamatu käsikirja, 
  • avaldanud raamatu "Jagatud lood"
  • üks sel aastal kirjutatud käsikirjadest ilmub sel kuul (Raamatukogu viimased päevad), 
  • olen aktiivselt osalenud miiiitmes kohtuvaidluses, millest 3 osas tuleb kohtuotsus järgmise 2 nädala jooksul ja ... (see on tähendanud vääääga paljusid lehekülgi kohtule kirjutatud tekste ning veelgi rohkem loetud tekste)
  • lugenud 43 raamatut, mille ülevaateid saad lugeda Heli lugemisblogist
  • alustanud podcasti "Minu ilus elu" (milles on hetkel küll paus olnud, sest no viimane kuu oli ... tappev? (või mis see ilus sõna kõige toimuva kohta on....?))
  • osalenud külalisena mitmes podcastis 
  • läbi viinud kirjutamise koolituse,
  • ütelnud JAH mitmetele uutele kohtumistele ja kutsetele (mina, kes ma hea meelega püsiks oma siseringis ja turvalistel aladel ...)
  • ja kõige olulisem - hoidnud vähemalt mingil tasemel toimimas kõik meie peres toimuva, mis paljude arvates ühel või teisel põhjusel üldse poleks kuidagi saanud toimida!!!   

Igatahes - tänasel päeval on mu ajul hoopis teine suund ja hoog ja ... no ma ilmselt ise ka veel ei tea kõike, mis on võimalik, aga ... uurin välja! 

Suveplaanis on aga:

  • korraldada üks kirjutamise koolitus (huvi korral vaata infot siit: Kirjuta koos Heliga
  • kirjutada valmis 6 raamatu käsikirjad (3 neist on suures osas juba valmis, seega ei ole utoopiline plaan)
  • reisida - olemas on ühed lennupiletid
  • ütelda JAH paljudele uutele inimestele ja kogemustele
Nii et nüüd ma panen kõik need asjad endale ilusti plaani ja hakkan järjest tegema! Elevus ja "kõik on võimalik"-tunne kasvavad iga hetkega. 

ME SAIME HAKKAMA! Ma ise ka veel ei tea, et mida see sama energia suudab teistes kohtades ära teha ... Eks näis! 

Püsi minuga (käin siin blogis aru andmas)! 

***

Mina olen Heli Künnapas (42), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (15a, 13a, 11a, 9a ja 5 a).  

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
 
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar