neljapäev, 24. märts 2022

Isiklik väljakutse #5 Kuidas Heli kogub 30 000€ : ole kättesaadav!

Pikalt pole väljakutsest juttu olnud, aga teema pole kuhugi kadunud. Selle väljakutse algne põhjus pole kadunud, seega ei saa ka teekond pooleli jääda. Kui sa ei tea, mis 30 000 eurost on juttu, siis selle kohta saad lugeda siit:  Kuidas Heli kogub 30 000€, et 5 lapsega Tallinnasse kolida?

Eelmises postituses veidi juba vihjasin, et selle väljakutse vastu hakkas huvi tundma Nipiraamat. See tähendab, et kuni sügiseni annan Nipiraamatu lehekülgedel aru, kuidas asjad edenevad ning jagan ka seal järgmisi samme, mida ette võtan. 

 


Sel nädalal räägin, miks vahepeal oli siin postitustes väike paus ja milline on järgmine samm,  mis tuleks ette võtta, et oma põhisissetulekut suurendada või tekitada lisasissetulekuid:

Kuu aega tagasi muutus maailm meie kõigi jaoks. 

Nii seisin ka mina muude teemade hulgas selle väljakutsega küsimuse ees, et kuidas edasi. Ühel hetkel saingi aru, et pean leidma enda viisi ukrainlaste aitamiseks, aga samal ajal ei saa ka enda lapsi abita jätta. 

Ukrainlaste abistamiseks kasutasin oskusi oma põhitöökohal ehk kirjutamist ja kirjastamist. Nii sai ukrainakeelseks minu lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks", mis lähiajal trükikojast kohale jõuab. Praegu saab seda ette tellida. Kui soovid raamatu otse mõnele abi vahendavale organisatsioonile saata, siis tasub uurida, kuhu nad oma pakki saada soovivad. 

Milline on järgmine samm lisasissetuleku tekitamiseks? 

Esimese sammuna panin paika, millised on mu teadmised ja oskused. Seda nimekirja üle käies mõistsin nüüd, et koolitused on osa, millega ma hetkel aktiivselt ei tegele. Hakkasin siis teemasse sõvenema ja mõistsin, et asi on selles, et mul puudub tehniline tugi, et oma teenus kättesaadavaks teha. 

Seekordne õppetund ongi, et tee oma tooted või teenused kättesaadavaks.  

Võid teha mingit väga head asja, aga kui kliendid seda kätte ei saa, siis ei ole vahet, mida tegid. 

Minu koolituste teemadeks on ajajuhtimine, uute harjumuste sisseviimine, kirjastamine, kirjutamine, eesmärkide saavutamine jms. 

Mitmed minu koolitused on üleval Edu Akadeemia lehel. Samas on palju neid, mis on youtube´s varjatud linkidena. Nende kohta on info FB grupis Lugedes Rikkaks. Kui neid tellitakse, siis pean käsitsi saatma. See on ebamugav nii mulle kui klientidele. 

Samuti on mul müügis mitmed pdf materjalid, mida siis samuti tuleb ühekaupa saata. Rääkimata sellest, et puudub koht, kust klient saaks kõik pakutava ühe korraga üles leida. 

Selleks, et oma klientidele teenus ja tooted kättesaadavamaks teha, on mul vaja: 

- platvormi, kuhu müüki panna koolituste videod, pdf materjalid jms

- inimest, kes teeks FB plakateid ja suudaks videoid korrastada 

- inimest, kes aitaks meililisti koostamisel ning haldamisel

Selle nädala ülesanne ongi minu jaoks mõista, mida veel vajan, et koolitused ja koolitusmaterjalid oleksid kättesaadavamad ning leida inimene, kellega sel teemal koostööd teha

Ülejäänud mõtteid edasisest ja ka seda, kui palju esimese kuuga õnnestus selle väljakutse raames raha koguda, kuula youtube videost: VK #5 Kuidas Heli kogub 30 000€?

 

Samal teemal 

19.01.2022 #1 Kuidas Heli kogub 30 000€, et 5 lapsega Tallinnasse kolida?

25.01.2022 #2 Teadmised ja oskused

1.02.2022 #3 Põhisissetuleku suurendamine

16.02.2022 #4 Müü asju 

24.03.2022 #5 Ole kättesaadav!  

7.04.2022 Miks tahab maakas linnas elada? Linna- ja maaelu plussid lasterikka pere jaoks

10.04.2022 Heli müüb asju - mida saad praegu Heli käest osta?

11.04.2022 #6 Mis on mu väärtus? 


***



 
Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 7a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu matrjalid



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar