esmaspäev, 12. juuni 2017

Jaanipäeva hinnasula ja LOOSIMINE


Suur suvi on käes! Puhkused ja päike ... või vähemalt puhkused!

No igatahes aeg lugemiseks! Sellepärast kukutasin mitme enda kirjastuse raamatu hindu, nii et kellelgi ei jääks raamat raha (ehk selle puudumise) pärast lugemata.

Tellides vähemalt 2 raamatut sellest loetelust, on kuni 24.juunini saatmine tasuta!  Raamatusoovist anna teada aadressil helikunnapas@gmail.com.

See pole aga kõik! Käima läheb ka raamatuloos.

25.juunil loosin siit loetelust ühe raamatu välja kõigi vahel, kes on seda postitust avalikult FBs jaganud ning kellele meeldib Minu ilus elu maal FB leht. Seega:
1) kirjuta siia postituse alla, millist raamatut võidu korral auhinnaks sooviksid
2) jaga postitust avalikult facebookis
3) märgi Minu ilus elu maal FB leht meeldivaks.  

25.juunil teatan loosimise võitja nii siin blogis, kui Minu ilus elu maal ja Heli Kirjastus FB lehtedel.

Head loosiõnne! 


*****
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6a, 4,5a ja 2,5a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 10 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad"- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagrit. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com 

4 kommentaari:

  1. Huvitav tundub Margit Petersoni "Westoffhauseni häärberi saladus"!

    VastaKustuta
  2. Mind huvitab raamat "MINU ILUS ELU MAAL"

    VastaKustuta
  3. Margit Petersoni "Westoffhauseni häärberi saladus"

    VastaKustuta
  4. Saladused huvitaks mindki ;). Seega Margit Petersoni raamat oleks meelepärasem hetkel.

    VastaKustuta