neljapäev, 10. november 2016

Tähtajaline elu sai teise osa

Täna on täpselt õige päev teatada, et minulgi pole veel kõik trumbid lauale laotud. Siit tuleb järgmine- minu Ameerika kogemustest inspireeritud Tähtajaline elu 2.osa on saabumas ja algab ettetellimine. Lettidele jõuab detsembrikuus! Soodushinnaga läheb müüki 100 raamatut. Ühe raamatu hind koos postikuluga on 10€. Tellimiseks kirjuta helikunnapas@gmail.com Kui sul ka esimest osa pole, siis mõlemad osad koos võid tellida 15€ eest (saadan korraga siis, kui 2.osa ka valmis on).

Mu järjekordne armsake näeb välja just selline:


Seekordne raamat on minu seitsmes teos, viies noorteromaan. "Tähtajaline elu" peategelane on 21-aastane Rebecca, kes õnnetu armastuse ja sisemise segaduse tõttu otsustas enne ülikooli lõpetamist aasta Ameerikas lapsehoidjana veeta. Esimene osa räägib New Yorgi lähedal Connecticutis elamisest, teise osa tegevus toimub Chicago lähedal Wisconsini osariigis.

"Tähtajaline elu" on tegelikult teos, mille puhul määratlus noorteromaan polegi ehk kõige õigem. Jah, paberimajanduse järgi loetakse nooreks kuni 26-aastaseid inimesi. Seega on "Tähtajalise elu" 21-aastane peategelane kindlasti noor. Teemadeks aga võõras keskkonnas hakkamasaamine, enda tuleviku planeerimine (elada Eestis või Ameerikas?), suhted. Ehk mõtted, mis puudutavad kindlasti ka vanemaid lugejaid.

"Tähtajaline elu" ei ole reisiraamat, vaid põhiline tähelepanu on ikka inimesel, tema arengul- sisemisel ning välistest teguritest tuleneval.

Jah, see on osaliselt ka minu Ameerika lugu. Olen ise niiviisi aasta Ameerikas elanud ja neid kogemusi loomulikult ka kajastanud. Aga see ei ole otse minu elust maha kirjutatud raamat. Kindlasti on see aga raamat Ameerikast sellisena, nagu ta oli "minu ajal". Tänaseks on meil hoopis teine Ameerika. Nagu ka teine Eesti.

Ja üldse on kõige suurem reeglipärasus see, et kõik muutub!

Telli "Tähtajaline elu" 2.osa ja loe juba detsembris, mis mu tegelase jaoks muutub!

Samal teemal:
Tahad minu elu elada?

Anna andeks, aga see on Tähtajaline Elu

***
15.novembrini saab ikka osaleda Heli Künnapase loomingu lehel loosimises:

Ikka saab raamatuid minu käest otse ka tellida! Selleks tuleb vaid kirjutada helikunnapas@gmail.com ja oma soovist teada anda!


Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme!


Jätkuvalt on käimas suur pulmaloos, mille võitja saab pea 400€ eest kingitusi! Lähemalt vaata siit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar