kolmapäev, 18. oktoober 2017

15 beebit. Pole paha!

Täna tähistan rõõmsalt viieteistkümnenda beebi sündi.

Jah, jutt ikka siis raamatubeebidest. Võrdlus pole sugugi kohatu- kui te saaksite tunda seda ootusärevust ja pinget, kui kuller sõidab õuele, aitad raamatukastid mahalaadida ja siis avad esimese karbi.... mmm ... "Mis nägu ta on? Kuidas ta katsudes tundub? Kas ta on selline, nagu ma ootasin?"- ehk kõik samad küsimused, mis beebiga. Ja siis see eriline pingelangus, kui saad aru, et ta ongi päris... päriselt siin... päriselt olemas! Kogu su mitme kuu töö ja vaev on tasutud! Nüüd tuleb lihtsalt koos edasi elama hakata.

Raamatu ja beebi sünd on tõesti väääga sarnased!

Juubelibeebi autoriks on Harry Raudvere ning teoseks "Hüüdnimi Eestlane".


Beebidest selles raamatus väga palju juttu ei ole, kuid beebitegemisest ehk seksist küll. Muude asjade seas. Teos räägib Toomas Jugapuu seiklustest nõukogude aja lõpu Venemaal ja Eestis.


Kuldne 15 näeb kokku aga selline:
Minu jaoks on suurim küsimus hetkel see, kuidas edasi? Paari päeva pärast on saabumas ka minu enda raamat "Mina, supernaine, jään ellu!" Tänasel päeval käivad aktiivsed läbirääkimised ja töö alustamine 6 raamatu teemal, mis kõik tahavad enne jõule ilmuda.

Pean iga päev tunnistama, et ma ei saa varsti enam kõike üksi teha. Müügi jaoks juba avasin uksed ning huvitatud inimesed said võimaluse mu kirjastuse raamatuid edasi müüma hakata. Ja see on nii äge! Saate aru, kui kaua ma olen tahtnud sellisesse punkti jõuda. Isegi kui ma ei jõua praegu kõigile kohe vastata, kõike kohe ära teha, siis inimesed ootavad, ajavad mind ise taga, mitte ei loobu... ehk siis töö ajab mind taga (koos rahaga).

Paar päeva tagasi mõtlesin ilmselt välja ka koha, kus kaua igatsetud perekeskuse plaani ikka teoks saaksin teha ja kuhu selle luua. Läbirääkimised alles käivad, kuid praegune hetk on kõige lähem perekeskuse loomisele, nii et on põhjust rõõmustada. Peale selle on veel 2 äriplaani peas tuksumas. Ikka sellised, mis maailma paremaks kohaks teevad. Et kui läheb hästi, siis ikka igal teemal korraga. Sobib. Võtan selle vastu.

Ja päike paistab ka täna pilvede vahelt mu peale. Sinu peale ka. Nägid?

Mõnusat päeva!

***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 
Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6,5a, 5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 12 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad" jne- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

 Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagreid. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com  

Minu viimasest menukast romantilisest lühiromaanist, saad lugeda siit: "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks". Selle raamatuga algas ka vinjettide kogumise mäng. Selle kohta loe samast postitusest!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar