pühapäev, 29. oktoober 2023

Millest ma Õhtulehe esikaanel rääkisin?

Kui su blogist on saanud lahutusblogi, siis mis on sellest järgmine samm? Loomulikult meedias lahutusest rääkida. 

Ok, tegelikult on ilmselt asjade loomulik käik, et mind lihtsalt kutsuti rääkima, kuna mu sõnavõtud on silma jäänud. 

Nii juhtuski see, et võid mind leida eilse Õhtulehe esikaanel. See oli tegelikult ka minu enda jaoks väike (suur!!!) üllatus, et just esikaanele maandusin. Loomulikult teadsin, et selle intervjuu päris mitu nädalat tagasi andsin, aga et see laupäevase esikaane osaliseks saab, ei osanud arvata. 

Millest ma Õhtulehes rääkisin? 

Kohe algul oli meil ajakirjanikuga kokkulepe, et see on MINU LUGU. Ma ei lähe ajakirjandusse musta pesu pesema. Peale selle on terapeut mulle ilusti selgeks teinud, et vahet pole, mida mina ütlen, teisele poolele see midagu selgeks ei tee. Seega pole ka millegi selgitamiseks mõtet selliseid asju rääkida. 

Oluline rõhk artiklis on edasiliikumisel. Kuna olen oma kogemusi jaganud, siis on minuni järjest jõudnud palju naisi, kes on kas samas olukorras, kus mina aastaid tagasi või veelgi kaugemal. Küsitakse nõu. Küsitakse julgustust. Seda ma artiklis jagasingi. Rääkisin oma kogemustest ja milliseid samme olen ette võtnud, et tänasesse päeva jõuda. 

Kas lahutamine on lihtsam valik? 

Mõnigi kord arvatakse, et lahutamine on lihtsam kui kooselu. Ütleme siis nii, et mõnelgi juhul on lahutamine ainus valik, aga inimesed lähevad lihtsamat teed ja elavad hoopis kooselu edasi. Kuna aga meie ümber on jätkuvalt inimesi, kes toetavad mõtet, et pigem tuleb suhte nimel tööd teha, siis siit tulevadki katkised inimesed, kes ise ei julge õigel ajal lahku minna ning seeläbi muudavad ka oma laste elu keerulisemaks. Järgmine põlvkond katkisi inimesi. 

Ei, ma ei ütle, et kõik peaksid nüüd lahutama. See pole minu sõnum. Mõte on aga, et ei peaks jätma lahutamata, kui kõik saavad aru, et see on tegelikult õige valik. 

Minu püüe on jagada reaalseid teemasid ja olukordi, mis ette tulevad. See ei tähenda, et saaks alati kõigeks valmis olla, aga mõnikord on kellegi teise kogemust jälgides lihtsam oma teel mingeid kitsaskohti ületada. 

Artiklit saad lugeda siit: Kirjanik Heli Künnapas lahkuminekust: "Kui tunned, et asjad on valesti, siis need ongi valesti!"

Tänan kõiki, kes on selle artikli peale mulle armsaid soove ja mõtteid saatnud. Soovi korral võid ka siia postituse alla kirjutada, milliseid mõtteid artikkel tekitas. 

Loodan väga, et kellelgi on mu kogemustest kasu (tegelikult tean, et juba praegu on olnud, seega ... tegelikult on juba hästi).   

P.s. juba 7.novembril ilmub minu lühiromaan, milles samuti teemaks keeruline lahutamine. Selle saad tellida siit: "See ei ole sina!" 

***

Mina olen Heli Künnapas (41), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (14a, 12a, 11a, 9a ja 5 a).  

Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
 
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

1 kommentaar:

  1. https://youtu.be/eRnvMn0GY5s?si=5ip_-7rVdq5OU_6m

    VastaKustuta