esmaspäev, 28. november 2022

Millega ma novembis hakkama sain?

November ei ole veel läbi, aga juba tahaks hirmsasti rääkida, et mida ma siis ära tegin. Eks kui vaja, võib täitsa novembri lõpus ju uues postituse teha. 

1) ilmus kaua tehtud kaunikene romantiline lühiromaan "Sõbrad nii ei tee". Oo, kui hirmus see oli. Päriselt. Ma tõesti mõtlesin trükikoja ukse taga pakke autosse tõstes, et äkki ei saadakski neid inimestele. Eriti mitte Termika fännidele. Nad ju hakkavad siis lugema seda, mida mina Termika lauludega tegin. Et mis siis saab? 

Tuli välja, et siiani pole midagi saanud. Või noh, vastupidi - olen nii palju kiitvaid ja ülistavaid kirju saanud, et ... pole kunagi vist ühegi raamatuga nii palju tagasisidet saanud. Rääkimata sellest, et nii palju positiivset tagasisidet saada. Üligigamegaäge tunne! 

Ehk siis nüüd julgen öelda, et lugege mu raamatut "Sõbrad nii ei tee", sest see on küll tundeline ja jalutab ka läbi Terminaatori lugude viisakalt ja austavalt. 

Minu käes on veel mõned üksikud raamatud, aga Rahva Raamatu ja Apollo poodides on veel täitsa olemas. Raamatukogudesse ka järjest jõuab, nii et küsi oma kodusest raamatukogust ja laenuta sealt. 


2) ilmus "Unistuste täitmise märkmik" ehk üks minu unistus sai täidetud. No olgu, see polnud ülisuur unistus, aga ma planeerisin küll mõnda aega juba, et võiks selline märkmik olla, kuhu paned kirja oma unistused ja need sammud, mille kaudu unistust täidad. Nüüd on see olemas. 

Mul endal on ikka päris mitu unistust sellesse juba kirja pandud. Ikka sellised suured. Mõtte selliseks suureks unistamiseks sain kunagi Jaak Roosaare blogis. Tal oli seal 100 unistust/eesmärki (kui õigesti mäletan), mis ikka olid täitsa suured. Seal ta siis märkis, et mis on tehtud ja mis veel plaanis. Sellest hakkaski see suurelt unistamise mõte veelgi rohkem peas keerlema. Teatavasti on aga reaalsem kõik, mis kirjas. Nii ma nüüd ise kirjutangi suured unistused üles ja sina saad samamoodi seda märkmikku kasutada. 

 

3) kirjutasin NaNoWriMo raames valmis pool noorteraamatut "Meie megastaar". See on lugu popmuusika ansambli loomisest ja sellest, kuidas selle bändiga läheb. See koosneb staarikonkursil kokku saanud neljast poisist. 

Tegelikult pole NaNoWriMo ja november veel läbi, aga mul on kodus taas laatsaret ning annab tunda, et tuleb taas teistele valdkondadele ka rohkem tähelepanu anda, nii et ilmselt ma mõned päevad väga rohkem ei kirjuta. Samas - äkki nii öeldes tulebki kohe uus inspiratsioon peale ... Eks ma siis annan uuesti teada, et ikkagi kirjutasin. 

Fakt on aga see, et üks proovilugeja juba on valmis, et käsikirjaga lähiajal tegeleda. Otsin veel mõnda inimest, kes tõesti oskaks loo struktuuri ja kulgemise kohta midagi kommenteerida. 

Eelmisel nädalal tegin nii kõvasti selle raamatu jaoks kodutööd (vaatasin BTSi videoid), et tuli mõte, et peaks ise ka midagi uut õppima. Valisin selleks uueks tegemiseks BTSi laulu "Run BTS" koreograafia. Ee ... jaaa... kes mind teab, siis ma jätkuvalt pole mingi tantsulõvi ... aga no see tants on lihtsalt nii äge, et ... mul on refrääni esimese osa liigutused teoreetiliselt olemas ... 50% kiirusega ... aga on olemas. Esialgu tundus küll, et mul see ajupoolkera, mis tantsuga peaks tegelema, lihtsalt ei tööta. No nii ebaloogiline oli see kõik. Õppevideost oli ikka päris palju kasu ja hakkasin aru saama, mida peab tegema. See ei tähenda, et kõik meeles oleks, aga ... 

Ausalt - uue asja õppimine annab ikka väga palju infot enda ja oma võimete kohta. Mul on jätkuvalt veel põnev. 

***

Tänane uudis oli, et mida ma novembris EI pea tegema, on kohtusse minema. Nimelt lükati elatisekohtuistung jaanuari, nii et ... järgmine kohtuistung on siis alles järgmisel nädala. See on aga juba detsembris. Ju siis oli see millegi jaoks vajalik. Aga liigume vaikselt selle poole, et kõik niidid saavad lahti harutatud ja elu läheb ilusti edasi. Samm sammu haaval. 

Nüüd aga jõuan siis siia ka taas tihemini, sest kogu kirjutamine ei lähe vaid raamatusse (kuigi novembrissegi mahtus terve päev kohtule materjalide kirjutamist ning mitmed erinevad taotlused Kulkale jne)!  

Ja lugema hakkan nüüd ka.


***

Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 10a, 8a ja 4 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 


Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Selles grupis on ka info minu läbiviidavate koolituste kohta. Enesearenguga seotud teemadel olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar