neljapäev, 16. juuni 2022

Mida ma tean sinust rohkem ja kuidas sa ka seda teada saaksid?

Lisasissetulekute suurendamise väljakutsest veidi juba kirjutasin. Minuni jõudis selle väljakutse läbiviimise käigus mõistmine, et tean mitmel teemal asju, mida teised ei tea. Mitte, et mitte keegi ei tea, aga et olemas on mingi hulk inimesi, kes ei tea. Ehk et ma olen mingitel teemadel targem, kui mõned ja et neil inimestel võiks minu teadmistest kasu olla. 

Nii panin vähemalt osaliselt paika oma suvise koolitusplaani. Esimesed osalejad on juba kirjas ning osaluse eest tasunud, nii et kõik see saab päriselt teoks. 

Kui oled huvitatud minu teadmistest, siis lähinädalatel on sul võimalik osaleda sellistel minikoolitustel: 

21.06 kell 20 Ajajuhtimise nipid, mille abil saad tehtud kõik, mida vaja

28.06 kell 18 Kuidas teenida 1000€ lisaraha?

29.06 kell 19 Kuidas 30 päevaga raamat valmis kirjutada?

11.07 Kirjuta koos Heliga oma raamat valmis (ühiskirjutamise kuu) 

3.07 kell 20 Kuidas ise raamatut kirjastada?

5.07 kell 18  Toimivad sammud, kuidas jõuda laenuvaba eluni

10.07 kell 19 Ajajuhtimine argipäevaks: toimivad nipid, mille abil saad tehtud kõik, mis vaja

19.07 kell 20 Kuidas teenida 1000€ lisasissetulekut?

1.08 Kirjuta koos Heliga oma raamat valmis (ühiskirjutamise kuu- august)

/täieneb jooksvalt/

Suvel on paljudel meist rohkem vaba aega ning võimalus mõte lendama lasta. Eneseareng, kirjutamine ning rahaküsimused on teemad, milles vaba mõttelend ainult kasuks tuleb. Nii on hea just suvel oma teadmisi täiendada ja uusi kogemusi saada. 

Uued mõtted vajavad arenemiseks ruumi. Igapäevase rabelemise keskel on raske uusi ideid endasse võtta ning neist veel omakorda uusi käitumisviise välja arendada. Just seetõttu ongi puhkus hea aeg uuendusteks oma elus. 

Minu koolitused toimuvad kõik zoomis. Lingi saadan kõigile, kes on osalustasu ülekande ära teinud. 

Täpsem info iga koolituse kohta on näha siis, kui vajutad koolituse pealkirjale. Kõik kohtumised kestavad umbes 1,5-2 tundi. 

Osalemise soovist kirjuta helikunnapas@gmail.com ning seejärel saadan täpsema info maksmise kohta. 

Loodan väga, et mõni minu pakutud enesetäiendamise võimalustest sullegi huvi pakub ning leiad võimaluse endasse investeerida ja oma eluga mõned sammud edasi liikuda!

***

Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 7a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 


Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar