neljapäev, 9. juuni 2022

Kuidas väikese kuluga sissetulekuid suurendada ehk lisasissetulekuid tekitada?

Räägime jälle rahast. 

Paar päeva tagasi alustasin FB grupis Lugedes rikkaks sissetulekute suurendamise väljakutset. See tähendab, et iga päev jagan mõtteid ühe valdkonna teemal, milles oleks võimalik lisasissetulekute võimalusi leida. 

Need on valdkonnad, kuhu meist paljud igapäevaselt raha kulutavad. Sama hästi võiks ju ise olla see, kes neis valdkondades raha vastu võtab. 

Väljakutse toimib grupis nii, et panen üles video ning seejärel on kõigil võimalus grupis avalikult üles tunnistada, millised on tema võimalused selles valdkonnas lisasissetulekut tekitada. Pakume võimalusi ka teineteisele. Ehk et soovitav on kirja panna ka need mõtted, mida küll ise teha ei saa, aga mis mõtted pähe tulevad. 

Väljakutse raames räägime lisasissetuleku tekitamise võimalustest, millega alustamine ei nõua suuri investeeringuid ning on igaühele jõukohased. 

Tänaseks päevaks oleme läbi käinud sellised lisasissetulekute tekitamise võimalused: 

1. Paku teenuseid

Pikemalt saad selle kohta kuulata siit videost:

2. Jaga ekspertarvamust 

Pikemalt saad selle kohta kuulata siit videost: 

3. Korralda kogemusi

Pikemalt saad selle kohta kuulata siit videost: 


Sissetulekute suurendamise väljakutse kestab veel 3 päeva, nii et kui soovid ka järgmisi soovitusi kuulda, siis liitu grupiga Lugedes rikkaks või märgi ennast mu Youtube kanali jälgijaks. Nii saad teavituse, kui uue video lisan. 

Minu jaoks on suur rõõm näha, et väljakutses osalejate jaoks on juba need mõned päevad olnud silmiavavad. Eks see selliste väljakutsete mõte ongi - ma ei räägi ju midagi uut, aga mõnikord tuleb mõnda asja uuesti kuulda, et see su peas oma elu elama hakkaks. 

Eks töö tuleb ju kõigil ise teha. Uusi võimalusi tuleb igaühel endal märgata. Vanu võimalusi tuleb igaühel endal kasutada. 

Nii et kui teema kõnetab, siis tule kas niisama järgmistel päevadel ka mu jagatavat kuulama või osale väljakutses ning avalikusta grupis ka oma mõtteid ja ideid.

***

Mina olen Heli Künnapas (40), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja koolitajast ema viiele lapsele (13a, 11a, 9a, 7a ja 3 a).  
 
Minu "sulest" on praeguseks ilmunud üle 30 raamatu. Kirjutan noortele, lastele, ajaviiteromaane ning enesearengu teemal. Ehk paberile saavad kõik lood, mille puhul on tunne, et need võiks kellelegi kasulikud olla ning vähemalt mõne inimese maailma kuidagi paremaks teha.
 
Minu kirjutatud raamatud leiad siit: Heli raamatud. 
 
Minu kirjastuses avaldatud raamatud leiad siit: Heli Kirjastuse raamatud.  
 
Raamatutest, mida ise loen, kirjutan lugemisblogis siin: Mida Heli luges.  
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 


Youtube´s on meie videod siin: Heli Künnapase videod.  

FB grupis Lugedes Rikkaks jagan oma teadmisi ja kogemusi
enesearengu- ja ajajuhtimise teemal. Sel teemal olen välja andnud ka mitmeid raamatuid ja märkmikke. Need leiad siit: enesearengu materjalid

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar