kolmapäev, 20. september 2017

Loe siit "Saatmata kirjad" ruttu läbi

Nüüd on sul ilmeline võimalus kiiresti läbi lugeda mu niigi lühike romantiline lühiromaan "Saatmata kirjad". Selleks kirjutasin raamatust välja mõned tsitaadid.

"Saatmata kirjad" on mu romantiliste lühiromaanide sarja "Mõni õhtu romantikat" kolmas raamat. Juba praeguseks on ilmunud ka neljas raamat pealkirjaga "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks". Viies raamat ilmub lähinädalatel.

Kiirlugemist alga siit. Aga alati on ka võimalus kogu raamatut lugeda. Otse minu käest tellides on raamatu hind 7€. Soovist kirjuta helikunnapas@gmail.com.

Saadaval ka kõigis Rahva Raamatu ja Apollo poodides. Selle kohta saad infot siit:
"Saatmata kirjad" Rahva Raamatu kodulehel
"Saatmata kirjad" Apollo kodulehel


 Romantilise jutustuse "Saatmata kirjad" peategelane Miia juhib Tallinnas väikest tantsukooli ning kasvatab koos abikaasaga kahte last. Ootamatult saab naine teate, et on oma endise parima sõbra Simoni vanaemalt pärinud Pärnu-Jaagupis pool maja. Viisteist aastat tagasi tekkis noorte vahel ootamatu lõhe ja sellest ajast pole omavahel suheldud. Kuidas ootamatu uudis Miia elu muudab? Milliseid mälestusi ja tundeid äratab vana maja? Kuidas muudavad olevikku kirjad, mis minevikus jäid saatmata, kuid nüüd adressaadini jõuavad?



***
Tule liitu ka meie facebooki lehega Minu ilus elu maal. Siis saad edaspidigi kohe teada, kui midagi uut ja vahvat teeme! 

Mina olen Heli Künnapas (35), hariduse poolest personalijuht, praegu kirjanikust, kirjastajast ja poliitikust ema neljale lapsele (8a, 6,5a, 5a ja 3a). Minu "sulest" on praeguseks ilmunud 12 raamatut (sealhulgas menukas noortekas "Ütlemata sõnad" ja romantilised jutustused "Jõuluks koju", "Mu koju tood sa" ja "Saatmata kirjad"- see on minu 2017.aasta väljakutse, mille käigus avaldan ühe romantilise jutustuse üle kuu).

 Hetkel juhin ja arendan Heli Kirjastust, mis avaldab mu enda ja nüüd ka  teiste kirjanike raamatuid. Suviti korraldan lastelaagrit. Meie maaelu rikastavad veel koerad, lambad ja kassid. Muudest loomadest oleme hetkel mõneks ajaks loobunud. Lisaks siinsele blogile kirjutan lugemisblogi http://midaheliluges.blogspot.com  

Minu viimasest menukast romantilisest lühiromaanist, saad lugeda siit: "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks". Selle raamatuga algas ka vinjettide kogumise mäng. Selle kohta loe samast postitusest!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar