reede, 22. märts 2024

Kas sulle lihtsad tegemised on midagi väärt ning kas abi küsimine on häbiväärne?

11.osas räägin lihtsate asjade väärtustamisest ja abi küsimisest ning selle vastuvõtmisest. Mina olen kindlasti üks nendest, kes tihti ei väärtusta neid asju, mis mul lihtsalt välja tulevad, kuigi teistele võivad need palju väärtust tuua. Samuti jääb tihti abi küsimata, sest tundub, et õlekõrsi tuleb tulevikuks hoida, sest praegu saan ju hakkama ning alati võib hullemaks minna. Samas võib kohene abi aidata mingist kohast üle, nii et suudad paremat tulevikku hoopis paremini ja kiiremini luua. Pikemalt kuula mu mõtteid siinsest podcastist. Kui leiad siit mõne abistava mõtte, siis jaga podcasti julgelt ka sõbraga. Samuti kommenteeri, et milline mõte sinu jaoks kõlama jäi.


*** Mina olen Heli Künnapas - kirjanik, kirjastaja, enesearengu entusiast, investor ja 5 lapse ema Heli Künnapas. See aasta tuleb üks parimaid minu elus. Siin podcastis jagan sinuga samme, mida ise enda elu parandamiseks teen ning milliste mõtete, hirmude ja eelarvamustega tegelen. Uus osa jõuab sinuni igal nädalal. Muul ajal võid mu mõtteid jälgida ja FBs, Instagramis ja blogis "Minu ilus elu Maal".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar